Ohhhh, een kinderwagen zou jou dus echt zoooo goed staan! Zo'n leuke, hippe bugabooquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kick-ass, CF!!Niiiiiice!
Mijn idee over kiddies: hetzelfde als puppies, kittens en andere babydieren. Ik vind het heel lief om ernaar te kijkenik vind ze ook nog best te pruimen voor even, maar heb er voorlopig het verantwoordelijkheidsgevoel + zelfopoffering + geduld niet voor
![]()
Current statements zijn geen garantie voor de toekomst.
ik heb vandaag al 4 rijstwafels pindakaas op..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenhelp!
wat hip!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: klein momentje van eigengeilerijIk kreeg een technical paper opgestuurd waarin wordt gerefereerd aan mijn 'unpublished work'. Nog geen officiele referentie dus, maar toch
![]()
Ik had ineens het briljante plan om even in de posthistory van Mo te kijken en toen vond ik 'm ookquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Mo je dan geen antwoord geeft....
Hier en dan bovenaan in de sticky topics! X Factor II
sorry!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Mo je dan geen antwoord geeft....
Hier en dan bovenaan in de sticky topics! X Factor II
Waarom heb jij boter in huis dan? Streng zijn voor jezelf, zwakkelingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenhelp!
Nu we het toch over enge dingen hebben: Gister kwam er per ongeluk boter aan mijn vinger en nu ben ik bang dat dat misschien door mijn huid is getrokkenkan dat? Dat ik nu zwaarder ben/hoger vetpercentage van die boter? Ik heb wel 100 situps gedaan en 20x de trap op en af gelopen ter compensatie
Fashion item!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhh, een kinderwagen zou jou dus echt zoooo goed staan! Zo'n leuke, hippe bugaboo
Ohja gister was er een eng meisje op de pump! Ik denk dat ze 50 woog, echt bottig, met gebleekt haar en dan bij het pumpen echt úberzwaar pakken alles (zwaarder dan ik op sommige dingen) en bij het lungen óp de step in plaats van er naast, zulke dingen, echt ziekelijk. Toen dacht ik, moet een sportschooleigenaar of trainer of zo daar nou niet óók wat van zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Ah hier is het anorexia patienten topic.
Nah, het kan toch ook dat de dame in kwestie van nature graatmager is en probeert met krachttraining wat massa te kweken?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohja gister was er een eng meisje op de pump! Ik denk dat ze 50 woog, echt bottig, met gebleekt haar en dan bij het pumpen echt úberzwaar pakken alles (zwaarder dan ik op sommige dingen) en bij het lungen óp de step in plaats van er naast, zulke dingen, echt ziekelijk. Toen dacht ik, moet een sportschooleigenaar of trainer of zo daar nou niet óók wat van zeggen?
Volgens mij zijn sportscholen best bedacht op over-enthousiaste sporters... Maar het is voor magere mensen niet zo leuk als je ze direct het etiketje 'anorexia' opplaktquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef mspoez het volgende:
Mwah, zo zag het er niet uit. Maar ja, dat kan ook natuurlijk...
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had ineens het briljante plan om even in de posthistory van Mo te kijken en toen vond ik 'm ook![]()
Maar thanks
Toch kun je vaak wel zien of iemand qua bouw/van nature mager is, of dat het 'ziekelijk' is (om wat voor reden dan ook, hoeft niet perse eetstoornis te zijn). Dat is toch anders mager.. magere meisjes met een eetstoornis hebben vaak ook zo'n holle/lege blik, donshaartjes over hun lichaam, dun/uitgevallen/dood haar, dat zijn ook wel tekenen dat iemand niet "gewoon mager" isquote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sportscholen best bedacht op over-enthousiaste sporters... Maar het is voor magere mensen niet zo leuk als je ze direct het etiketje 'anorexia' opplakt
Volgens mij zijn abnormaal dunne bovenbenen en -armen een van de belangrijkste kenmerken van een eetstoornis.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Toch kun je vaak wel zien of iemand qua bouw/van nature mager is, of dat het 'ziekelijk' is (om wat voor reden dan ook, hoeft niet perse eetstoornis te zijn). Dat is toch anders mager.. magere meisjes met een eetstoornis hebben vaak ook zo'n holle/lege blik, donshaartjes over hun lichaam, dun/uitgevallen/dood haar, dat zijn ook wel tekenen dat iemand niet "gewoon mager" is
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Hoe is het dames?
Ik heb vrij om in te pakken in mijn huisje en ik heb het zo druk dat ik vergeet te eten bijna. Vanavond eten McCollega en ik roti
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Lekker, roti! Echt van dat avondeten om naar uit te kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |