abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68502448
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie is u? ksssst...
Wie ik ben? Geen kloon als je dat soms denkt...
Ik kan me wel heerlijk ergeren aan de bijkans zinloze links-rechtsdiscussie op fok!... Maar ach, als je weer ontopic probeert te gaan word daar die 'rechtsen' toch weer overheen gelezen...
  woensdag 29 april 2009 @ 16:28:04 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68502837
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Wie ik ben? Geen kloon als je dat soms denkt...
Ik kan me wel heerlijk ergeren aan de bijkans zinloze links-rechtsdiscussie op fok!... Maar ach, als je weer ontopic probeert te gaan word daar die 'rechtsen' toch weer overheen gelezen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 4 mei 2009 @ 01:42:01 #53
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_68643752
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ja, want een liberaal is per definitie rechts.
Het gros wel..
pi_68643984
TS heeft liever dat zijn bank failliet gaat en hij zo al zijn geld kwijt is
  maandag 4 mei 2009 @ 10:35:30 #55
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_68647525
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
.
Volgens mij hebben we ook nog altijd twee semi-rechtse partijen in het kabinet.
Bovendien is de minister president rechts van het midden.
Het bewijs dat rechts geen bestaansrecht meer heeft.
'Links' of 'rechts' is geen 'scrollbar' die je naar wens kunt verschuiven om precies het gewenste gehalte 'links' of 'rechts' te krijgen. Dat beeld wordt door de media ook opgewekt, door te spreken van 'centrum' of 'gematigd' links of rechts... dit is echt bullshit: de ene centrum linkse regering kan heel andere maatregelen treffen dan de andere centrum linkse regering...

'Links' of 'rechts' wordt gedefinieerd door de maatregelen die men neemt, heel veel rechtse maatregelen kunnen worden overschaduwd door een enkele linkse maatregel. De grote overheidsbemoeienis van deze regering (en vooral Bos) kan echt alleen maar bestempeld worden als LINKS, hoe goed iedereen ook probeert te benadrukken dat ze een centrum regering zijn...

Overheidsbemoeienis hebben we in dit land al veel te lang gehad, met welke regering dan ook, ga maar na! Tijd voor een paar liberale regeringsperioden: hard maar eerlijk!
  maandag 4 mei 2009 @ 10:37:43 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68647596
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef 2fastTG het volgende:
Bijna ieder land heeft staatsschuld.
Ja, maar Wouter Bos was de eerste die het heeft gepresteerd om de staatsschuld te laten toenemen toen het economisch nog goed ging

Nee, echt. Mensen die PvdA (of uberhaupt links stemmen) zijn niet goed snik. Pure onwetendheid, of omdat "mijn vader en zijn vader daarvoor ook PvdA stemden". Of dacht je echt dat de PvdA voor je ideaal staat?

Moet je eens zien wat er allemaal aan geld verkwist is door die idioten. Zeker nu we elke cent goed kunnen gebruiken. En waaraan? Vooral aan subsidiesponzen, weggeefclubs en andere linkse hobbies. Dat kan je wel gaan ontkennen, maar het is gewoon een feit dat er nog nooit zoveel is uitgegeven als nu. En uit wiens zak moet dat weer komen? Juist. PvdA = Portemonnee van de Ander.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')