er zit weer eensch een linkscmensch op financien en hup er wordt weer geld uitgegeven als water.quote:Staatsschuld Nederland met 87 miljard toegenomen
cda en die andere christenhonden rechts noemen, wat een faal.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
Volgens mij hebben we ook nog altijd twee semi-rechtse partijen in het kabinet.
Bovendien is de minister president rechts van het midden.
Het bewijs dat rechts geen bestaansrecht meer heeft.
Hij zegt dan ook rechts van het midden en semi-rechts... Ik dacht dat je ook begrijpend lezen krijgt op het vmbo...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
cda en die andere christenhonden rechts noemen, wat een faal.
Ik dacht, kom, laat ik eens meegaan in de gedachtengang van TS.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
cda en die andere christenhonden rechts noemen, wat een faal.
Das goed gelukt dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik werd wakker, dacht ik wil stoer zijn op fok en opende een topic.
dus heeft rechts dan geen bestaansrecht meer. je beschuldigd me van iets waar je zelf schuldig aan bent met je vmbo. domme loser!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hij zegt dan ook rechts van het midden en semi-rechts... Ik dacht dat je ook begrijpend lezen krijgt op het vmbo...
Hihi, je kan echt niet lezen. Heb toch echt niets gezegd over het bestaansrechts ervan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
dus heeft rechts dan geen bestaansrecht meer. je beschuldigd me van iets waar je zelf schuldig aan bent met je vmbo. domme loser!
lutser!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hihi, je kan echt niet lezen. Heb toch echt niets gezegd over het bestaansrechts ervan.
Maargoed, zwart/wit denken hoort natuurlijk gewoon bij autisme...
als iemand iets in hokjes plaatst ben jij het. uberfail gepwnd.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hihi, je kan echt niet lezen. Heb toch echt niets gezegd over het bestaansrechts ervan.
Maargoed, zwart/wit denken hoort natuurlijk gewoon bij autisme...
ja, maar we staan in de top 3 van landen waar het het snelst is toegenomen. en dat is altijd onder een links kabinet het geval al geweest aangezien die niets anders doen dan uitgeven.quote:
Ja, want een liberaal is per definitie rechts.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:59 schreef Nosh het volgende:
Was het geen liberaal die ooit pleitte voor crisissen bezweren door te spenderen?
Dit kabinet is links volgens jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef S1nn3rz het volgende:
ja, maar we staan in de top 3 van landen waar het het snelst is toegenomen. en dat is altijd onder een links kabinet het geval al geweest aangezien die niets anders doen dan uitgeven.
Nee, maar ook niet per definitie links. Misschien is die hele scheiding in deze discussie overbodig? WIE WEET!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, want een liberaal is per definitie rechts.
Wie weet heeft je eerste opmerking dan weinig waarde.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef Nosh het volgende:
Nee, maar ook niet per definitie links. Misschien is die hele scheiding in deze discussie overbodig? WIE WEET!!!
Dit hele topic heeft sowieso geen waarde door die debiele toonstelling, dus daar valt mee te leven.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie weet heeft je eerste opmerking dan weinig waarde.
Aha, dus de VVD is links? Betuwe-lijn, HSL, Noord-zuid lijn, omvorming van het ziektekostenstelsel...zijn toch allemaal VVD besluiten geweest, die tot nu toe veel meer kosten dan dat ze opbrengenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, maar we staan in de top 3 van landen waar het het snelst is toegenomen. en dat is altijd onder een links kabinet het geval al geweest aangezien die niets anders doen dan uitgeven.
Kwestie van een gebrek aan intellect bij de TS, daar kan die beste jongen ook niets aan doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Nosh het volgende:
Dit hele topic heeft sowieso geen waarde door die debiele toonstelling, dus daar valt mee te leven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit hele topic heeft sowieso geen waarde door die debiele toonstelling, dus daar valt mee te leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |