Wouterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
ik weet wel in welke straat je woont
Uiteraard. Morgen weer wedstrijd ballen. Den Hamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mag niet klagen.![]()
In Vroomshoop ook alles goed?
ik vroeg me wel eens af woar aj wasquote:
Dat vind ik tof. Ik was overal en nergensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vroeg me wel eens af woar aj was
dat had ik heel stiekum onderhand in je fobo gezienquote:
nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zo'n idee hak al wel, maar geen zin om je een PM of weet ik het wat te sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat vind ik tof. Ik was overal en nergensMaar vooral in VBL
Als ik hier nog mag komen na zo'n plaatje. Ik heb gewoon zwarte humorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n idee hak al wel, maar geen zin om je een PM of weet ik het wat te sturenik ben af en toe wel eens lui. nu wel vaker hier komen he
gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik hier nog mag komen na zo'n plaatje. Ik heb gewoon zwarte humor. Zie ook je PM
Dit is een milde vormquote:
die waren niet goed geïntegreerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dit is een milde vorm. Ken je die grap over die piloten van Turkish Airlines? Ze snapten het niet helemaal: Ik land, jij landt, weiland.
Kijk Peter, geen sex voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kijk Peter, geen sex voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Iemand die redelijk normaal isquote:
Nou vertel eens, wat zijn je hobby's, wat zijn je wensen?quote:
Dagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand die redelijk normaal is
Welkom
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand die redelijk normaal is
Welkom
Noh kerel zich gelijk aangevallen gevoelenquote: