ik wil wel een keer langskomenquote:
Dat vind ik lief!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een keer langskomen
ik ben soms wel liefquote:Op woensdag 29 april 2009 16:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!![]()
Ik ging mama ook al bellen!
(wat een moederskndje ben ik ook)
Dat klopt!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben soms wel lief
achjah, niet iedereen is hetzelfdede een zondert zich af terwijl de ander zich naar mensen toetrekt
tjah, dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klopt!
En ik ben iemand die, wanneer ik iets in mijn hoofd heb, wil dat het zo gaat.
En nu loopt het allemaal anders, dus dat is jammer
Jaa, dat is ook weer waar...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat heb ik ook wel eens
en als het anders loopt dan moet je je maar aanpassen
hmm, das wel jammer. bij wie heb je rijles dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer waar...![]()
ook met rijles. Die man die mailt maar niet wanneer ik theorie mag doen. En ik wil wel een keer mijn rijbewijs in mn zak hebben.
Achjaa
morssinkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel jammer. bij wie heb je rijles dan?
9 tot 5 mentaliteit, of niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kom op, nog maar 30 minuten Remco, je kunt het!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En yeahhhhhhhhhhhh! Ik mag aanstaande maandag op sollicitatiegesprek komen bij de lokale bieb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juich niet te hard...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En yeahhhhhhhhhhhh! Ik mag aanstaande maandag op sollicitatiegesprek komen bij de lokale bieb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar welke band gaat u?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Samzz het volgende:
Zooooooo, begin de dag goed met een flinke ruzie in de vriendengroep, hoppa!
Morgen lekker naar de band
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |