de A3 is wel leuk, maar die sportback ziet er niet uitquote:Op woensdag 29 april 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie?
NOUK! We gaan hemen
Van verlangen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Vol!
Kan ik me voorstellen. Lekker rustig aan doen vandaag dusquote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jawel hoor maar had nog geen zin om te gaan werken vanmorgen... maar voel het nog steeds en me wang is ook nog steeds dik
Misschien dat ze daarom vrouw is?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar MNR heeft een zwak voor echte vrouwenauto's
Ja echt he lelijk he !quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De A3 sportback is wel de lelijkste Audi die er in de afgelopen decennia gebouwt is.
Mutsquote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom vrouw is?
Ik vind het allemaal leukquote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
de A3 is wel leuk, maar die sportback ziet er niet uit![]()
Tevens voorzie ik straks een reactie van een nieuweling die in een audi rijdt.
quote:
dat doet de trein ook. de bus ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Auto`s
Ze brengen je van A naar B verder niet van belang.
A Match Made in Heavenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leuk
Alleen de A2 vind ik afschuwelijk, goed dat die uit productie is.
Ben benieuwd naar de baby-audi
Ik moest gisteravond nog aan je denken!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Tjonge gaat het alweeeeer over auto's
Dat is een S3 knuppelquote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef incident het volgende:
[..]
Ja echt he lelijk he !
[ afbeelding ]
jahquote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja dat was inderdaad de "grap"quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom vrouw is?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef incident het volgende:
[..]
Ja echt he lelijk he !
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest gisteravond nog aan je denken!
Is het gelukt met je kaartjes?
Nouk! Hier hebben we nog één!quote:
Ja, dat weet ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat liefwaarom eigenlijk?
jah wel een beetje. Niet helemaal ideaal alles, maar wel oke
Slijmbalquote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zou alles voor nouk doen.. zelfs audi rijden
Belsezar = Subaru-geilquote:
Jouw automerk is in NL failliet, dat is ook niet echt positiefquote:
LoL wie heeft er gezegd dat het geen s word of rs ?!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is een S3 knuppel
dit is een A3:
http://www.audiworld.com/(...)k-geneva/header2.jpg
Kutauto´s. Alleen maar mannen in het forum zeker!?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was Noukquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kutauto´s. Alleen maar mannen in het forum zeker!?
Ze snappen er niks van hèquote:
Aah okquote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet
Ik moest opeens daaraan denken. Heb ik wel vaker last van
Kijk, dat is mooi! En niet ideaal qua zitplaats of...?
Inderdaad er zit nog minder beenruimte in dan als je met een klein vliegtuigje 2e klas reist.quote:
Ik ga van't weekend wss proefrijden in een Audi S2 avant en in een BMW E30quote:Op woensdag 29 april 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zou alles voor nouk doen.. zelfs audi rijden
Look who's talkin.... 1000x per dag hoi tegen nouk zeggen in het forumquote:
Mannen en Noukquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Look who's talkin.... 1000x per dag hoi tegen nouk zeggen in het forum
1 type, een impreza!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte auto's
ik ben man en ik deel je meningquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitjequote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte auto's
Ze hebben bijles nodigquote:
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah okwel gezellig natuurlijk... aan mij denken is dan ook
Idd niet ideaal qua zitplaats. Maar eigenlijk zou ik niet mogen klagen
En toch businessclass prijzenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Inderdaad er zit nog minder beenruimte in dan als je met een klein vliegtuigje 2e klas reist.
Of allebeiquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga van't weekend wss proefrijden in een Audi S2 avant en in een BMW E30![]()
Met de een scoor ik nouk, met de ander Rival
ben jij minstens net zo erg als ik...quote:
Als je opschept met een Passat CC met lederen bekleding, dan zal je ook zeer zeker die S erbij zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef incident het volgende:
[..]
LoL wie heeft er gezegd dat het geen s word of rs ?!
Hehe iddquote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Look who's talkin.... 1000x per dag hoi tegen nouk zeggen in het forum
Dus......quote:
aan kaarten komen is natuurlijk relaxed, maar het gaat om de plekquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Je kan niet alles hebben natuurlijkIk ben benieuwd wat er hier komt... Gelukkig "heb ik een mannetje" die in het bestuur zit en die kan vaak nog aan kaarten komen
(niet eerlijk, ik weet het...)
Ontkennen heeft geen zinquote:
Die waren tot nu toe ook wel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aan kaarten komen is natuurlijk relaxed, maar het gaat om de plek
Heb je me gemist dan?!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej snuit... long time no see
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben jij minstens net zo erg als ik...
quote:
Maar het valt niet op hoorquote:
Heb een afspraak staan voor een 320, en daar in de buurt staat een 323 alst goed isquote:
Ik ben niet de enige vrouw op deze aardbol die iets heeft met auto's hoorquote:
Helemaal nietquote:
Leg uitquote:
atlijdquote:
Absoluutquote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die waren tot nu toe ook wel goed
Maar jij wil(de) graag op de eerste rij hè?
Weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vrouw op deze aardbol die iets heeft met auto's hoor
320 -1200 (nog minder na wat onderhandelen), 323 - 1500, maar daar kan ook nog wat vanaf.quote:
Dat heb ik dan weer nietquote:
lol opscheppen zoyu het pas zijn als ik je vertel dat ik elke week een andere auto mag gebruiken bij vdakker.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je opschept met een Passat CC met lederen bekleding, dan zal je ook zeer zeker die S erbij zetten.
Dan had je mij kunnen aflossenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef vencodark het volgende:
Shit, ik had me voorgenomen pas om 14.00 online hier te komen.
Als alle off-topic berichten in een subforum geplaatst worden dan zal Singles en elke andere slow-chat vrij rustig wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
Nouk, leer eens plaatsen in een subforum![]()
!!
Dan ben je te vroeg hier, ga eens wegquote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef vencodark het volgende:
Ik vrees dat je dat altijd blijft doen, maar dan op een ander "niveau"quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef incident het volgende:
[..]
lol opscheppen zoyu het pas zijn als ik je vertel dat ik elke week een andere auto mag gebruiken bij vdakker.nl
Opscheppen doe je in de brugklas, niet als je de 30 bent gepasseerd
Als de 323 niks wordt zou je mij dan de link kunnen sturen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
320 -1200 (nog minder na wat onderhandelen), 323 - 1500, maar daar kan ook nog wat vanaf.
Mijn schuld?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef vencodark het volgende:
Kan ze je toch nog wel missen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och ga weg! jij wil Nouk neuken, niet mij!
Dat zou jij moeten wetenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent ook te scoren met een E30 dus
Hoe is het daar in de brugklas?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef incident het volgende:
[..]
lol opscheppen zoyu het pas zijn als ik je vertel dat ik elke week een andere auto mag gebruiken bij vdakker.nl
Opscheppen doe je in de brugklas, niet als je de 30 bent gepasseerd
Nee hoor, maar ik vind maar 1 audi mooi.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef mrbox het volgende:
Jemig wat gaat het weer hard hier![]()
[..]
Dan ben je te vroeg hier, ga eens weg
Oei... Dat kan ik positief en negatief opvatten, ghe ghe.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe zou ik ooit in jouw voetsporen kunnen treden?
Dat scheelt natuurlijk welquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is weer die tijd van de maand dat ik me kom melden in het singlestopic.
Dag medesingles.
Zijn er wat verschuivingen van single naar niet-single of vice versa te melden over de afgelopen maand?
Ohjah!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn schuld?
[..]
Kan ze je toch nog wel missen?
Komt goed, hij houd hem alst goed is vast.. Mocht het niets voor mij zijn dan vraag ik om bedenktijd, en zou ik jou het nummer even doen (kun jij bellen vlakna dat ik hem afbel)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Als de 323 niks wordt zou je mij dan de link kunnen sturen?
Bengeltjelief!quote:
dus??quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och ga weg! jij wil Nouk neuken, niet mij!
Ik heb een appeltjes groene auto gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mijne is ook heul stoer hoor!
Euh verkeerde forum ?:Pquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben op mijn werk bezig met iets best interessant!
Op server niveau een programma aan het installeren (over 8 citric servers en 3 printerservers)...
Dat programma zorgt ervoor dat wanneer je iets inscanned, dat hij in een PDf, word of excel bestand gezet wordt, en dus ook doorzoekbaar en aanpasbaar is
En de scanner wordt ook meteen gekoppeld aan de Active Directory
Ik moet straks alleen naar Japan bellen voor een licentie
Oh, had jij mij toen dat boek van Students Only gelinkt?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei... Dat kan ik positief en negatief opvatten, ghe ghe.
Je zit er al een beetje in met je opleiding!
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah!misschien vindt ze me dan toch wel leuk gezelschap om mee te borrelen
Gaan we nu nog stappen vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Audi? Laatst was bij mij in de straat een promo feestje van de nieuwe Audi
Allemaal autogeilende mannen in pak en prosecco drinkende dames.
Als je een vrouw was geweest had ik gedacht dat je nu aan soppen was...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben op mijn werk bezig met iets best interessant!
Op server niveau een programma aan het installeren (over 8 citric servers en 3 printerservers)...
Dat programma zorgt ervoor dat wanneer je iets inscanned, dat hij in een PDf, word of excel bestand gezet wordt, en dus ook doorzoekbaar en aanpasbaar is
En de scanner wordt ook meteen gekoppeld aan de Active Directory
Ik moet straks alleen naar Japan bellen voor een licentie
Wou je daarmee zeggen dat deze reeks zijn doel niet bereikt?quote:
quote:
Ja, dat was ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, had jij mij toen dat boek van Students Only gelinkt?![]()
Dat van gedragsveranderingen in gezinnen?
Ach jaaa. Het is positief bedoeld hoor.
Ja daar was toch verwarring over!quote:
Heeft deze reeks een doel?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wou je daarmee zeggen dat deze reeks zijn doel niet bereikt?
Ik quote uit de OP:quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen JB en Ado zijn volgens mij nieuw, maar ik weet niet of dat vorige maand ook al was....?quote:# Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
# Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
mag je toch nog steeds lief vinden??quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ik ben een vent.. nu is mijn ego gekrenkt..
Hij is een man, dus is hij nu aan het steigerenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik gedacht dat je nu aan soppen was...
"Ohh yes Daddy, spank me! I've been a naughty Angel!"quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag je toch nog steeds lief vinden??
je meot niet zeuren over je ego.. je wilt toch alleen maar angel bangen op dit moment
er wordt behoorlijk wat afgeneukt/gedate/gezoend/gemeet doorstrepen wat niet van toepassing ishier hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Boeiend.quote:
Toen waren ze nog half/half bij elkaar, dacht ik. Of zoiets. Da's nu anders?quote:Alleen JB en Ado zijn volgens mij nieuw, maar ik weet niet of dat vorige maand ook al was....?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag je toch nog steeds lief vinden??
je meot niet zeuren over je ego.. je wilt toch alleen maar angel bangen op dit moment
Schandalig !!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indirect wel. Maar het is ook mijn schuld. Mijn nieuwsgierigheid en ik.
Volgens mij is het nu echt ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Toen waren ze nog half/half bij elkaar, dacht ik. Of zoiets. Da's nu anders?
in jou geval kunnen we flikkert weghalen en alleen van stoel plaatsenquote:
Dan moet je ons geen reden geven om die conclussies te gaan trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt, vrouwen zouden eens wat meer aan andere dingen dan conclusies moeten trekken.
Dat is dan weer waar.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er wordt behoorlijk wat afgeneukt/gedate/gezoend/gemeet doorstrepen wat niet van toepassing ishier hoor
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er wordt behoorlijk wat afgeneukt/gedate/gezoend/gemeet doorstrepen wat niet van toepassing ishier hoor
Eens. Gewoon vragen als we iets willen weten.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt, vrouwen zouden eens wat meer aan andere dingen dan conclusies moeten trekken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is DE smiley die ik bij fok misquote:
Daarom heb ik hem zelf upgeload en bovenaan die balk in FF gezetquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat is DE smiley die ik bij fok mis
Hij zwakt nu afquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef JonKeL het volgende:
Kan ik ook nog ergens instappen in deze intercity, of blijft hij met een bloedvaart gaan
Oh hey ja goed idee,quote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem zelf upgeload en bovenaan die balk in FF gezet
Net als deze: [ afbeelding ]
Story of my lifequote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien he je nog niet genoeg je best gedaan.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in jou geval kunnen we flikkert weghalen en alleen van stoel plaatsen
Probeer je hier het vooroordeel te bevestigen dat alle homo's mietjes zijn?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zou heet bij mij dan "Hetero't van stoel" zijn?
Dat ik dan zo heul stoer val!
Ja hèquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh hey ja goed idee,
Fiets is toch best slim
Speciaal voor jou!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nerd! je leest ook gewoon over mijn aanbieding heen!
Hoe is het met jou dan!! Tijdje niet meer gesprokenquote:
Ga je vanavond zingen?quote:
Was hier wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Als ik wat meer een jager was dan had ik hier wss ook niet gezetenquote:
Keurig! Ben trots op jullie! Zie hier de toegevoegde waarde van het wereldwijde web.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vertel mij wat!quote:
Hm, daar heb je een punt. Maar een jager kan ook misschieten.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik wat meer een jager was dan had ik hier wss ook niet gezeten
Ohh! Ja ik ga wel uit jaquote:
Hey zoiets heb ik vandaag ook gehoordquote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh! Ja ik ga wel uit ja
Wel pas rond een uur of 0:00.
Ga jij ook?
Mag ik je zatvoeren en mee naar huis nemen en zo?
Standaard truc van de vent voor met meisje toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey zoiets heb ik vandaag ook gehoord
Waar zie je me voor aan auto hahaquote:
haha ik zit hier juist omdat ik een jager bentquote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik wat meer een jager was dan had ik hier wss ook niet gezeten
Ik had nog 0 plannen voor vanavond.. maar nu...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh! Ja ik ga wel uit ja
Wel pas rond een uur of 0:00.
Ga jij ook?
Mag ik je zatvoeren en mee naar huis nemen en zo?
Ohquote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan auto haha
ik ga zo naar amsterdam
Dat doe ik meestal als ik aan het jagen gaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. Maar een jager kan ook misschieten.
The hunt is far more fun than the catch!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik zit hier juist omdat ik een jager bent
Zo krijg ik nog een beetje het gevoel dat er wat te jagen valt
wat kansloos he
Was van een vrouwquote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Standaard truc van de vent voor met meisje toch?
Nou zo iss't ook bij mij en snuitebol dus
Gaan we dan zoenen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had nog 0 plannen voor vanavond.. maar nu...
Ja eigenlijk gaat het wel goed met mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan!! Tijdje niet meer gesproken
The chase.. is better than the catch..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The hunt is far more fun than the catch!
Was het maar zo simpel he.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mannen voro jou versieren en jij vrouwen voor mij
quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The hunt is far more fun than the catch!
Ik weet toch helemaal niet hoe ik een vrouw moet versieren?!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga mannen voro jou versieren en jij vrouwen voor mij
Ach man, dat weet je prima, je hebt Dreamer om je pinkie, Eef die alles voor je doet, je hoeft maar te knipogen en vrouwen mensen zakken door de knieenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet toch helemaal niet hoe ik een vrouw moet versieren?!
Nee hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hangt er toch vanaf wat je vangt.
Maar je doet het wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vind het echt moeilijk om niet te jagen en rustig te zijn in een relatie (het lukt me ook niet helemaal) en mijn catch is echt wel heel leuk en zo
Soms zit dat gewoon in je geloof ik
De 7e mag je jagenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vind het echt moeilijk om niet te jagen en rustig te zijn in een relatie (het lukt me ook niet helemaal) en mijn catch is echt wel heel leuk en zo
Soms zit dat gewoon in je geloof ik
Maar tegen een jongen kun je zeggen: Wow, je bent lekker. Zin in sex?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, dat weet je prima, je hebt Dreamer om je pinkie, Eef die alles voor je doet, je hoeft maar te knipogen en vrouwen mensen zakken door de knieen
Bij een vrouw kan dat ook prima, maar zorg dan wel dat je voldoende gedronken hebt om die trap in je ballen wat minder te voelen..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tegen een jongen kun je zegen: Wow, je bent lekker. Zin ij sex?
Bij een vrouw kan dat niet toch?
Wel als je er zo onschuldig uitziet als jij!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel als je er zo onschuldig uitziet als jij!
Dan zeg je zin in glaasje wijn, en dan gooi je GHB erin en dan kun je die zin zeggen wat jij dus zegt.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best jammer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij een vrouw kan dat ook prima, maar zorg dan wel dat je voldoende gedronken hebt om die trap in je ballen wat minder te voelen..
Ja, ik vind die reactie ook nooit zo leuk, ik heb liever dat ze me gewoon vol in mn bek pakken/uitlachenquote:
Ja hoor! Verras mij maarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef incident het volgende:
Zo dan ben ik nu naar ACA (Audi Centrum Amsterdam) iemand nog behoefte aan pics ?!![]()
Pff, vrouwen zijn duurder dan mannen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dan zeg je zin in glaasje wijn, en dan gooi je GHB erin en dan kun je die zin zeggen wat jij dus zegt.
Als een gast zoiets tegen me zou zeggen ga ik ze echt niet gelijk trappen, slaan, mishandelen enzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik vind die reactie ook nooit zo leuk, ik heb liever dat ze me gewoon vol in mn bek pakken/uitlachen
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als een gast zoiets tegen me zou zeggen ga ik ze echt niet gelijk trappen, slaan, mishandelen enzo.Dat is echt zo triest.
Zeg dan gewoon nee.
Jij kan dat prima zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij een vrouw kan dat ook prima, maar zorg dan wel dat je voldoende gedronken hebt om die trap in je ballen wat minder te voelen..
Weet je wat, dan probeer het vanaaf ff uit op mij, en dan doe ik je wel uitlachen en/of op je bek pakken. K?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik vind die reactie ook nooit zo leuk, ik heb liever dat ze me gewoon vol in mn bek pakken/uitlachen
En mij!quote:
Jij en ik zijn toch één?quote:
hij heeft er ervaring meequote:
Bij jou weet ik toch al dat we midden op de dansvloer kei hard gaan kluiven aan elkaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat, dan probeer het vanaaf ff uit op mij, en dan doe ik je wel uitlachen en/of op je bek pakken. K?
Ja of zo'n bitchslapquote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als een gast zoiets tegen me zou zeggen ga ik ze echt niet gelijk trappen, slaan, mishandelen enzo.Dat is echt zo triest.
Zeg dan gewoon nee.
Kluivenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou weet ik toch al dat we midden op de dansvloer kei hard gaan kluiven aan elkaar
Ben ik ook wel met je eens. Het ligt overigens indd. aan de situatie. Sowieso sla ik geen mensen. Waarom zou ik? Maar indd. als een griet jou slaat, mag je eigenlijk best terugslaan. Geen vuistslag natuurlijk maar hallo...vrouwen kunnen er makkelijk misbruik van maken zo. Dan zijn vrouwen ineens wel het zwakke geslacht. Dag emancipatiequote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo'n bitchslap![]()
Serieus, als een vrouw me zo slaat sla ik 'r ook zo terug.
Tis goed met dat "je mag vrouwen niet slaan".
Als ze mij slaan, dan echt wel!
Heb ik op de middelbare school een keer gedaan ten overstaande van de hele klas. Stom wijf zat over me te roddelen of zoiets en ik zei "Ach hou je mond, hoer". Kwam ze naar me toe, MEP in het gezicht. Nou, zonder te denken MEP terug in dat gezicht. Die blik
En die blikken van de klasgenotenNog net geen applaus.
Wat een liefde vandaagquote:
Oeeh dan ben ik dus ook tof!!quote:
Eens. Nee natuurlijk hoek je d'r dan niet neer (quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Het ligt overigens indd. aan de situatie. Sowieso sla ik geen mensen. Waarom zou ik? Maar indd. als een griet jou slaat, mag je eigenlijk best terugslaan. Geen vuistslag natuurlijk maar hallo...vrouwen kunnen er makkelijk misbruik van maken zo. Dan zijn vrouwen ineens wel het zwakke geslacht. Dag emancipatie
Ik ben er!quote:
Dan zeg je het tegen de verkeerdequote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeggen gaat ook prima, maar ik krijg alleen maar nee op request
Het klinkt echt ontzettend ranzig!quote:
En dan plagen, lippen aanraken met de tong, terugtrekken, weer plagen, lik, weer terug, zacht bijten... en je achterhoofd zacht vastpakken en... HOPPAAAAAAAA KLUIVEN NONDEJU!!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zachtjes onze lippen elkaar laten raken dan?
Jij houdt best van een pets op je billetjes in bed op zijn tijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben niet zo van de emancipatie
hoewel ik ook niet zo graag geslagen word
Nog ff en ik begin er echt wat van te denkenquote:
Ow echt wel!!quote:
Daar zocht ik naar jaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zeg je het tegen de verkeerde![]()
rekest![]()
DIE JA!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan plagen, lippen aanraken met de tong, terugtrekken, weer plagen, lik, weer terug, zacht bijten... en je achterhoofd zacht vastpakken en... HOPPAAAAAAAA KLUIVEN NONDEJU!!!!!!
Het is gewoon het warme weer en vooruitzicht op een lang weekend joh!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog ff en ik begin er echt wat van te denken![]()
Hallo, dat zijn we al!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow echt wel!!![]()
![]()
Wij zijn straks de twee tofsten (!!) of de meet!!
Denk maar wat je wilt !quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar zocht ik naar jawas m kwijt..
Maareehm, tegen de verkeerde?! haha, kan kloppen
Hahahha *dagdroomt*quote:
Indd. Kluiven klinkt ook niet echt positief.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
Oeh en kluiven is een briljant woord haha
het enige woord dat geschikt is voor de manier waarop sommige mensen zoenen
En sorry Ang3l, maar vooral de manier waarop mannen soms met elkaar zoenen...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
Haha inderdaad..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
quote:
Jij mag datquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
That's not hot.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaad..
[ afbeelding ]
Zoiets?
[..]
Niet echtquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En sorry Ang3l, maar vooral de manier waarop mannen soms met elkaar zoenen...
Ah, ik dacht altijd dat het een wedstrijd amandel koppen met je tong was..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat komt omdat veel mannen niet kunnen zoenen!
Die rammen die tong naar binnen tegen je huig aan en doen alsof ze de marathon soeproeren aan het oefenen zijn.
De meeste mannen die ik tegenkom zijn juist erg voorzichtig.. te voorzichtig.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat komt omdat veel mannen niet kunnen zoenen!
Die rammen die tong naar binnen tegen je huig aan en doen alsof ze de marathon soeproeren aan het oefenen zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan is het hier niet gewoon leuk dan is het hier fantastisch!
Gelukkig sluit mijn zoenbehoefte meestal (quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou er bijna een zoenfobie van krijgen!
Gaan we nu hier ook al begin?quote:
HOT: Zo horen we te zoenen!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik tegenkom zijn juist erg voorzichtig.. te voorzichtig.
Ik vakerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik nog maar één keer slecht gezoend
Heb daar niet zoveel ervaring in maar voormalige lief en ik klikte daarbij wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig sluit mijn zoenbehoefte meestal () vrij goed aan bij mijn zoenpartners
Dus nee, nog niet
Ik niet volgens mij...quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet met mij geweest zijn!
Ik heb ooit bij mn voordeur zo'n vreselijke afscheidszoen gehad (sowieso er was geen klik had ik het idee dus hij kwam zo rauw op mn dak) dat ik de deur in zn gezicht heb gegooit van schtikquote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heb ik nog maar één keer slecht gezoend
Inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel ervaring in maar voormalige lief en ik klikte daarbij wel.Ik ben alleen niet zo'n openbaar zoener/kleffer. Voel me dan iets teveel bekeken.
![]()
Zoenen is tof!
Had ff gewaarschuwd voor wat ik zou gaan aanschouwen!quote:
Ahhhh! Hihi. Schattigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mn voordeur zo'n vreselijke afscheidszoen gehad (sowieso er was geen klik had ik het idee dus hij kwam zo rauw op mn dak) dat ik de deur in zn gezicht heb gegooit van schtik
maar ja toen dacht ik oho wat als ik nou weer open doe,
Het draaide er op uit dat ik gewoon nooit meer mn telefoon heb opgenomen
Maar ff ter verdediging van mezelf, ik was nog jong en zo
Ga je kijken of Nouk en ik goed bij elkaar passen qua zoenen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm zoenen...
wanneer gaan wij zoenen nouk?
Aaah had je even kunnen waarschuwenquote:
Zal goed geweest zijn voor zijn zelfvertrouwenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mn voordeur zo'n vreselijke afscheidszoen gehad (sowieso er was geen klik had ik het idee dus hij kwam zo rauw op mn dak) dat ik de deur in zn gezicht heb gegooit van schtik
maar ja toen dacht ik oho wat als ik nou weer open doe,
Het draaide er op uit dat ik gewoon nooit meer mn telefoon heb opgenomen
Maar ff ter verdediging van mezelf, ik was nog jong en zo
Natuurlijk! Het gaat over zoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gaan we nu hier ook al begin?![]()
![]()
Van mij mag het hoor haha, ik krijg er nooit genoeg van
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet met mij geweest zijn!
Ik weet eigenlijk niet of ik dát heb verteld. Je weet wel van hem, zeg maarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet volgens mij...
Die weet ik volgens mij wel
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm zoenen...
wanneer gaan wij zoenen nouk?
Nou ik voel mezelf nog steeds echt een bitch als ik er aan denkquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je kijken of Nouk en ik goed bij elkaar passen qua zoenen?
Ik ben juist te snel afgeleid om uitgebreid en even liefdevol te zoenen in het openbaar. Voel me dan beetje gegeneerd enzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad
In het openbaar kan het wel, maar hoeft niet zo uitgebreid.Maar ik heb altijd geleerd dat als je zoenbehoefte hebt dat je er dan aan toe moet geven, dus als dat heb, dan doe ik dat ook op straat. Maar dan merk ik niets meer van wat dan ook om me heen
Knuffelig vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben juist te snel afgeleid om uitgebreid en even liefdevol te zoenen in het openbaar. Voel me dan beetje gegeneerd enzo.Maar als ik dan alleen met diegene ben is het weer een stuk toffer. Dan merk ik wel dat ik toch wel knuffelig ben.
jij zoent vast heerlijkquote:
Of zijn het juist de vrouwen die niet kunnen zoenen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat komt omdat veel mannen niet kunnen zoenen!
Ik zou het eigenlijk een hele dag kunnen volhouden als ik alleen met hem ben. Bij anderen erom heen niet. Dan ben ik bijna afstandelijk denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Knuffelig vind ik heerlijk.op zijn tijd dan.
Hmm, weet niet of ik het een dag vol houdt, maar we kunnen het altijd proberen tochquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een hele dag kunnen volhouden als ik alleen met hem ben. Bij anderen erom heen niet. Dan ben ik bijna afstandelijk denk ik.
als nouk eenmaal met mij gezoend heeft dan wilt ze niet anders meerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je kijken of Nouk en ik goed bij elkaar passen qua zoenen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij zoent vast heerlijk
Dat moet wel
Neequote:
Hihi, hoe kom je daarachter?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben erachtergekomen dat ik toch best wel een kroelkip ben
Haha, en dat je op het eind van de dag nog iemand lippen op je mond voelt.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik het een dag vol houdt, maar we kunnen het altijd proberen toch
Maar dan nog.. al zou ze willen....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als nouk eenmaal met mij gezoend heeft dan wilt ze niet anders meer
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben erachtergekomen dat ik toch best wel een kroelkip ben
Alleen echt knuffelen niet.. maar kroelen.. zoenen.. en dergelijke wel.. heeeerlijk om elkaar helemaal gek te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een hele dag kunnen volhouden als ik alleen met hem ben. Bij anderen erom heen niet. Dan ben ik bijna afstandelijk denk ik.
Een kusje, of écht zoenen? Een kusje kan wel, maar echt zoenen zou ik ook niet zo snel doenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neesommige plaatsen is het echt te ordi
ik heb eens een vriendinnetje heel boos gemaak omdat ik niet wilde zoenen in kassarij van de supermarkt
*zucht* inderdaad..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen echt knuffelen niet.. maar kroelen.. zoenen.. en dergelijke wel.. heeeerlijk om elkaar helemaal gek te maken
quote:
Groot gelijk heb je.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neesommige plaatsen is het echt te ordi
ik heb eens een vriendinnetje heel boos gemaak omdat ik niet wilde zoenen in kassarij van de supermarkt
Het besef was er nog niet echt en ik ben het ook niet altijd geweest.. dus als je handen uit zichzelf overal heengaan ineens tijdens filmpje kijken ofzo,.. dan ja, dan merk je het welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, hoe kom je daarachter?
Ik wist het al van mezelf![]()
Niet in een kassa rij idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kusje, of écht zoenen? Een kusje kan wel, maar echt zoenen zou ik ook niet zo snel doen
dat mis ik nu echt zooo erg!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen echt knuffelen niet.. maar kroelen.. zoenen.. en dergelijke wel.. heeeerlijk om elkaar helemaal gek te maken
Klinkt goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |