Amber: 'Renate ga alsjeblieft douchen, je bent ongesteld, je gebruikt maandverband, dat is echt smerig.'
Jeroen: 'Je kan iemand niet dwingen. Als iemand smerig wil zijn is ze smerig.'
Renate wil dan eerst water koken om zich te wassen.
Dan moet ze het van Eline eerst in de wasbak doen om haar piepelemientje te wassen.
Renate smijt iets weg en loopt kwaad weg!

Ze trekt het douchegordijn van de muur en gaat vervolgens ergens op de wc afgezonderd zitten huilen (waar de camera haar niet kan zien).
Er komt iemand bij, marielin. Ze zegt dat ze er niks van aan moet trekken.
Renate zegt dat ze het echt gehad heeft.
Ze heeft al vijftien keer gezegd dat ze goed voor zichzelf zorgt en kan er niet tegen als mensen er over door blijven gaan.
Peter: J
e moet terugsarren, want anders lopen ze over je heen.Peter:
Moet je een sigaretje?Peter breng een sigaretje.
Renate:
Dat stomme kutwijf (Amber) bleef maar zeiken 'je moet douchen, je moet douchen', alsof ik verdomme niet weet hoe ik voor mezelf moet zorgen. Als ze het vijftien keer achter elkaar zegt dan word ik pissig. Peter:
Als ze bij mij een grapje maken dan ga ik er maar om lachen, ook al zit ik zo vol agressie, dan laat ik dat niet merken.Renate:
Er worden continu steken onder water gegeven. Het hoort wel bij het spel, maar...Marielin:
Ze proberen gewoon jouw zwakte te laten tonen, zodat je er misschien wel als eerste uit gaat.Renate:
Dat zal ook wel. Als iemand echt loopt te zuigen dan ga ik slaan of ik loop weg! Ik ben echt in staat om iemand te slaan en dat wil ik niet. Fysiek geweld daar pas ik voor, dus dan loop ik weg. En als ik het niet kan uiten dan ga ik janken.[ Bericht 66% gewijzigd door Biancavia op 30-04-2009 09:52:46 ]