Dat is ook nog eens een stuk amusanter.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:14 schreef remlof het volgende:
Dan betaal je toch niet? Koop je bier voor die 7 euro en kijk je gratis uit het raam, ook leuk
Ik weet een betere: Sowieso, alle mensen die naar real life soaps kijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 02:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sowieso, de Bunker en alle mensen die in dat subforum posten
Ja best wel goedkoop !quote:
goed idee ouwequote:Op woensdag 29 april 2009 02:14 schreef remlof het volgende:
Dan betaal je toch niet? Koop je bier voor die 7 euro en kijk je gratis uit het raam, ook leuk
Het is maar voor de prijs van een Big Mac Menu hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 02:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Betalen om de Bunker te kijken, zijn ze nou helemaal gek geworden. Vooral in deze economische tijden waar iedereen het moeilijk heeft. Ik wilde net gaan kijken maar dan moet je credits kopen ja daaaaaaaaaag dan niet hoor.
Makkelijke keuze, me dunkt.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar voor de prijs van een Big Mac Menu hoor!
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sowieso, de Bunker en alle mensen die in dat subforum posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |