Que?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:33 schreef Onnoman het volgende:
3 euro en fuckin 90 cent! dat is omgereken maar liefst 10 euro en 78 cent cent
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost hebquote:
Dat is aan te raden, ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost heb
Hij zal wel gulden bedoelen.quote:
Dan is het nog steeds 2 gulden teveelquote:Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost heb
Ja, of pesetas of roebels ofzo. DAAR KUN JE NIKS MEE IN NEDERLAND! wtf man.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef Technofreakzz het volgende:
mensen die nog steeds omrekenen naar de gulden![]()
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef Technofreakzz het volgende:
mensen die nog steeds omrekenen naar de gulden![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.
j-óma..quote:
Nee, scheelt net 40 euro cent.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
Maar 3 euro 90 is toch geen 10 gulden?
Reken je dan ook de inflatie mee? Want zelfs als de gulden er nog was zouden de prijzen gestegen zijn door de verhoogde welvaart, nu geef je gewoon de euro daar de schuld vanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.
3,90 x 2,20371 = 8,59 in ouderwetse guldensquote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nee, scheelt net 40 euro cent.Das niks, ofnie?
ik bepaal zelf wat ik een klacht vind faalhaasquote:
In Zimbabwe hebben ze inflatie, hier hebben we prijsstijgingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Reken je dan ook de inflatie mee? Want zelfs als de gulden er nog was zouden de prijzen gestegen zijn door de verhoogde welvaart, nu geef je gewoon de euro daar de schuld van.
wil je erover praten? morgen heb ik nog een gaatjequote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Lakai het volgende:
Je klacht is op zich best kut, omdat je teveel lult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |