Captain Obvious.quote:
Chicks naakt in mijn slaapkamer met aandacht voor elkaar én mijquote:
Dat miljoenen keer liever dan slapen op zo'n festivalterrein!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Chicks naakt in mijn slaapkamer met aandacht voor elkaar én mij
Wat als de één een houte been heeft en de andere schurft? Festival of ''zou je hun geven''?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Dat miljoenen keer liever dan slapen op zo'n festivalterrein!
Kun je toch ook weer lachen als je toch al op zon camping zit.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
Nu zullen Lowlands en de zwarte cross enzo harstikke gezellig zijn, al zou je mij er niet snel vinden, maar wat me altijd zo stoort zijn bepaalde ranzige varkens die in de modder gaan lopen rollen/zitten/slapen die je elk jaar weer op de foto's/filmpjes ziet. Wat voor minderwaardig mens ben je dan?Ja, er zijn vast douches maar dan nog.
Dit soort posts zijn voor muay toy om te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:29 schreef Blaap het volgende:
[..]
Wat als de één een houte been heeft en de andere schurft? Festival of ''zou je hun geven''?
quote:Op woensdag 29 april 2009 03:03 schreef Sapstengel het volgende:
De helft van die modder is vaak ook pismodder uit al die overstroomde toiletpalen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb niks tegen lekkere chicks die in de modder rollen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 03:03 schreef Sapstengel het volgende:
De helft van die modder is vaak ook pismodder uit al die overstroomde toiletpalen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |