dat zou een bonus klacht kunnen zijn, maar ik had milkshake..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef Nikmans het volgende:
Hij was eerst even de keuken ingelopen om daar zijn behoefte te doen.
Op jouw hamburgers ja.
Lul, vieze rascistquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ooit een Aziatisch meisje van een jaar of 3 getackeld in de Mac. Per ongeluk. Heb me de rest van de avond schuldig gevoeld.
Dus jij vind tegen een paal praten gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef Sok41 het volgende:
Altijd McDrive. Voorkomt veel ellende en is bovendien veel gezelliger!
En daarna met zijn allen bij elkaar gepropt genieten van een meurende hamburgermaaltijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus jij vind tegen een paal praten gezellig
Ja ik snap niet dat dat gezellig isquote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En daarna met zijn allen bij elkaar gepropt genieten van een meurende hamburgermaaltijd.
Voetballen in de Mcdonaldsquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ooit een Aziatisch meisje van een jaar of 3 getackeld in de Mac. Per ongeluk. Heb me de rest van de avond schuldig gevoeld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die gewoon rustig blijven zitten zonder iets te doen in de McDonalds.
Wazz nie express niequote:
3 jaar Ananas, 3 jaar...quote:
Zolang de kinderen hun kleren aanhouden, niet door de tent heen rennen of heel hard janken vind ik alles goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen zouden dan ook verboden moeten worden in restaurants en andere eetgelegenheden.
Och heden, wat een goede grapquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen gedragen zich altijd gruwelijk irritant in de MacDonalds. Geschreeuw, gehuil, en onhygienische toestanden terwijl ik daar gewoon rustig wil eten. De ouders negeren de kinderen ook compleet, die zijn zelf rustig aan het eten en vinden het normaal dat anderen door hun kroost worden lastiggevallen. Voedt je kinderen op!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Als ik naar een feest ga klaag ik toch ook niet dat de muziek te hard staatquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen gedragen zich altijd gruwelijk irritant in de MacDonalds. Geschreeuw, gehuil, en onhygienische toestanden terwijl ik daar gewoon rustig wil eten.
Die kinderen druk je maar een het kinderfeestje-hok!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik naar een feest ga klaag ik toch ook niet dat de muziek te hard staat
Eet ik liever comfortabel thuis!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Och heden, wat een goede grap![]()
Want binnen zitten eten met dat gejengel van kinderen is super.
Misschien is er voor jou geen hol aan omdat je waarschijnlijk een oncomfortabele oude roestbak bezit.
Echter als je een fatsoenlijke auto hebt en een degelijke audio installatie EN vrienden dan kan het gezellig zijn.
rustig eten in de MC DONALDS !!!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen gedragen zich altijd gruwelijk irritant in de MacDonalds. Geschreeuw, gehuil, en onhygienische toestanden terwijl ik daar gewoon rustig wil eten. De ouders negeren de kinderen ook compleet, die zijn zelf rustig aan het eten en vinden het normaal dat anderen door hun kroost worden lastiggevallen. Voedt je kinderen op!
Wat is dat nou weer voor zwakbegaafde grap. Verzin er maar even snel een optie bij want dat is echt grappig.quote:
Ik niet. Laat die blagen gewoon thuis.....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
Zolang de kinderen hun kleren aanhouden, niet door de tent heen rennen of heel hard janken vind ik alles goed.
Burger Kingquote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef HeadshotNL het volgende:
Burger King is veel beter op dat gebied, zitten veel minder kinderen!
Nee joh dat zijn die mogole ouders die niks zien etc verdoofd door drugs, wietzooi en drank whatever..saaie neten ouders bleergh!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef Rasher het volgende:
Maar vader noch moeder stond op om er iets aan te doen?
mongolen dat weet ik niet, het was wel een buitenlander. In de meeste gevallen verklaard dit een hoop ja : (quote:Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn die mogole ouders die niks zien etc verdoofd door drugs, wietzooi en drank whatever..saaie neten ouders bleergh!
Kansloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:47 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
mongolen dat weet ik niet, het was wel een buitenlander. In de meeste gevallen verklaard dit een hoop ja : (
die kinderen zijn ook zo belachelijke klein - kun je echt niets aan doen hoor - ze moeten ook gewoon ALTIJD een vlaggetje met een lang vlageestokje in de hand houden vindt ik persoonlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
je wilt niet weten welke gezellige gesprekken ik tegen mijn eigen paal kan houden.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Aziatische meisjes zijn er zat, kan er gerust eentje gemist worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Dit was gewoon amusement. Hamburgert meepikken en je amuseren is gewoon relaxt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef 2fastTG het volgende:
is inderdaad zwaar klote al die kinderen maar geloof me na deze ervaring heb ik hier geen problemen meer mee kindje + moeders overtrof alles.
Ik ben het helemaal met je eens dat ouders hun aanhangsels moeten opvoeden, maar rustig eten in een Mac Donalds.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen gedragen zich altijd gruwelijk irritant in de MacDonalds. Geschreeuw, gehuil, en onhygienische toestanden terwijl ik daar gewoon rustig wil eten. De ouders negeren de kinderen ook compleet, die zijn zelf rustig aan het eten en vinden het normaal dat anderen door hun kroost worden lastiggevallen. Voedt je kinderen op!
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: oh, wacht, dubbel. Ach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |