dat zou een bonus klacht kunnen zijn, maar ik had milkshake..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef Nikmans het volgende:
Hij was eerst even de keuken ingelopen om daar zijn behoefte te doen.
Op jouw hamburgers ja.
Lul, vieze rascistquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ooit een Aziatisch meisje van een jaar of 3 getackeld in de Mac. Per ongeluk. Heb me de rest van de avond schuldig gevoeld.
Dus jij vind tegen een paal praten gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef Sok41 het volgende:
Altijd McDrive. Voorkomt veel ellende en is bovendien veel gezelliger!
En daarna met zijn allen bij elkaar gepropt genieten van een meurende hamburgermaaltijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus jij vind tegen een paal praten gezellig
Ja ik snap niet dat dat gezellig isquote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En daarna met zijn allen bij elkaar gepropt genieten van een meurende hamburgermaaltijd.
Voetballen in de Mcdonaldsquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ooit een Aziatisch meisje van een jaar of 3 getackeld in de Mac. Per ongeluk. Heb me de rest van de avond schuldig gevoeld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die gewoon rustig blijven zitten zonder iets te doen in de McDonalds.
Wazz nie express niequote:
3 jaar Ananas, 3 jaar...quote:
Zolang de kinderen hun kleren aanhouden, niet door de tent heen rennen of heel hard janken vind ik alles goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen zouden dan ook verboden moeten worden in restaurants en andere eetgelegenheden.
Och heden, wat een goede grapquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus jij vind tegen een paal praten gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |