quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs de theepauzes, bij wijze van spreken.²
Eigenlijk is 't inderdaad de beste manier om Barça te bestrijden, vol op de aanval want de verdediging is niet geweldig. Maar dat moet je wel kunnen voetballen natuurlijk. Overwicht op 't middenveld creëren en 'n ijzersterke verdediging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
En thuis gaat Guus wel aanvallend spelen? Alsof thuispubliek zo'n grandioos verschil maakt dat je nu met iedereen achteruit moet gaan voetballen om daar dan wel voor de goal te gaan..
Aan de andere kant denk ik dat dit wel de enige manier is waarop je barca kan bestrijden, naja je moet eigenlijk barcas verdediging toch ook wel testen, want das niet sterkste kant van barca
Ja idd vroeg naar het wasmiddelquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is die commentator een paardenlul, al de hele avond zit hij op Barcelona te geilen in plaats van een beetje objectief proberen verslag te doen.
Nee dat was geen penalty, Bosingwa streelde de mouw van Henry.
Als je zo over je lul gestreeld word ligt die eraf hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is die commentator een paardenlul, al de hele avond zit hij op Barcelona te geilen in plaats van een beetje objectief proberen verslag te doen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Rus heeft die scheids wat extra centjes gegeven gok ik
Ja, kan ik het alleen maar mee eens zijn. Puyol valt een pot instabiel in zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
Gaat lastig worden zonder Puyol en Marquez.
Natuurlijk, dat zie je toch meteen!?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef knep het volgende:
Toch wel een pingel dus.
Helemaal mee eens, dit was echt veel te licht voor een penalty. Dat 10x zeggen dat het een penalty moet zijn is sowieso ontzettend irritant, zelfs al zou het waar zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
GELUKKIG was het buitenspel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat gezeik over commentatoren altijd sneu maar deze is wel heel erg
Nee Real Madrid heeft de scheids wat extra centjes gegevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Rus heeft die scheids wat extra centjes gegeven gok ik
Dit was een glaszuivere penalty. Wie zegt van niet is nog een grote hondenlul dan die scheids!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit was echt veel te licht voor een penalty. Dat 10x zeggen dat het een penalty moet zijn is sowieso ontzettend irritant, zelfs al zou het waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |