abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:25:10 #51
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_68591064
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel [ afbeelding ]
klinkt aannemelijk
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_68606982
Ik geloof er niks van dat de ts kinderen heeft.
pi_68616580
Ik vind dit wel erg ziek eerlijk gezegd. Mensen zitten vaak al diep in de shit, met echtscheidingen tot gevolg en kinderen die daar vet de dupe van worden.

Ik zou me liever op een andere manier kostelijk vermaken, door gezellig een dagje uit te gaan in plaats van andere mensen het leven zuur te maken.
Nee sorry, ik had eigenlijk wel een hoge pet van jou op maar dit vind ik echt ziek.
Je hebt geen benul van welke ellende je mensen aan doet. Kan ook bijna niet geloven dat iemand zoiets vreemds doet, hoe komt het in je op zeg....bah.
pi_68617692
Het mooiste vermaak is leedvermaak.
pi_68622216
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik vind dit wel erg ziek eerlijk gezegd. Mensen zitten vaak al diep in de shit, met echtscheidingen tot gevolg en kinderen die daar vet de dupe van worden.

Ik zou me liever op een andere manier kostelijk vermaken, door gezellig een dagje uit te gaan in plaats van andere mensen het leven zuur te maken.
Nee sorry, ik had eigenlijk wel een hoge pet van jou op maar dit vind ik echt ziek.
Je hebt geen benul van welke ellende je mensen aan doet. Kan ook bijna niet geloven dat iemand zoiets vreemds doet, hoe komt het in je op zeg....bah.
Ik vind dit soort humor absoluut niet ziek of abnormaal, leedvermaak is gewoon goed vermaak toch? Tenzij het jezelf natuurlijk treft, dan is het plotseling niet meer leuk

Natuurlijk zullen er schrijnende gevallen zijn maar menig persoon die in de problemen komt heeft daar vaak toch zelf een flink aandeel in gehad. Risico's werden veelal te laag ingeschat en principes aan de kant geschoven. Want iedereen doet het dus het zal wel goed zijn, eigen verantwoording nemen gaat de komende tijd weer een begrepen begrip worden
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_68622341
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef antonwachter het volgende:
Het mooiste vermaak is leedvermaak.
Deze heren wisten dat 80 jaar geleden ook al

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 3 mei 2009 @ 16:49:19 #57
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68624782
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef antonwachter het volgende:
Het mooiste vermaak is leedvermaak.
Derhalve goed topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 3 mei 2009 @ 16:53:07 #58
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68624932
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik vind dit wel erg ziek eerlijk gezegd. Mensen zitten vaak al diep in de shit, met echtscheidingen tot gevolg en kinderen die daar vet de dupe van worden.
Toen de bomen nog wél tot in de hemel groeiden lachten deze mensen je uit omdat je géén tophypotheek nam
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 4 mei 2009 @ 11:36:52 #59
78918 SeLang
Black swans matter
pi_68649619
Ik weet nog iets anders leuks

Je zoekt een huis dat > 1jaar te koop staat voor bijvoorbeeld 300k. Dan zeg je dat je serieus belangstelling hebt en doet een bod van 200k. Je moet natuurlijk hopen dat die mensen nog niet zo desperate zijn dat je jou dat huis geven voor die prijs, maar goed.... ik ga er vanuit dat de meesten jouw bod niet zullen accepteren.

Twee maanden later kom je terug en zeg je dat je nog steeds belangstelling hebt voor dat huis. Die mensen krijgen dan weer hoop natuurlijk. Vervolgens doe je een verlaagd bod van 180k, met als argument dat de huizenmarkt nu eenmaal daalt en dat huis steeds minder waard wordt

Dit herhaal je elke twee maanden totdat ze je niet meer binnenlaten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 4 mei 2009 @ 11:55:28 #60
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68650327
En aan het eind van het riedeltje zijn ze zo desperate dat ze je hun huis verkopen voor 50 cent, en ze rest is history
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_68654066
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef SeLang het volgende:
Ik weet nog iets anders leuks

Je zoekt een huis dat > 1jaar te koop staat voor bijvoorbeeld 300k. Dan zeg je dat je serieus belangstelling hebt en doet een bod van 200k. Je moet natuurlijk hopen dat die mensen nog niet zo desperate zijn dat je jou dat huis geven voor die prijs, maar goed.... ik ga er vanuit dat de meesten jouw bod niet zullen accepteren.

Twee maanden later kom je terug en zeg je dat je nog steeds belangstelling hebt voor dat huis. Die mensen krijgen dan weer hoop natuurlijk. Vervolgens doe je een verlaagd bod van 180k, met als argument dat de huizenmarkt nu eenmaal daalt en dat huis steeds minder waard wordt

Dit herhaal je elke twee maanden totdat ze je niet meer binnenlaten.
Ze hoeven maar eventjes desperate te zijn en ze accepteren je bod. Daar sta je dan met een schuld van >180k die je moet lappen.
---
  maandag 4 mei 2009 @ 14:49:31 #62
44885 Metatron
THE VOICE
pi_68655877
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef miodzio het volgende:

[..]

Ze hoeven maar eventjes desperate te zijn en ze accepteren je bod. Daar sta je dan met een schuld van >180k die je moet lappen.
Welnee. Een bod doen betekent nog niet dat je er meteen aan vast zit.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 4 mei 2009 @ 15:08:27 #63
78918 SeLang
Black swans matter
pi_68656507
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef Metatron het volgende:

[..]

Welnee. Een bod doen betekent nog niet dat je er meteen aan vast zit.
Precies, daar kun je vast nog wel onderuit.
En dat geeft natuurlijk helemaal de genadeklap
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_68656825
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Precies, daar kun je vast nog wel onderuit.
En dat geeft natuurlijk helemaal de genadeklap
"Helaas heb ik gisteren net een soortgelijk pandje als de uwe voor minder op de kop kunnen tikken"
pi_68656885
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef SeLang het volgende:

Precies, daar kun je vast nog wel onderuit.
Toch alleen maar onder voorbehoud van financiering?

Dat zou toch ook een leuke backfire zijn dat LIVX wel een bod doet wat geaccepteerd wordt, vervolgens mag hij 10% betalen omdat hij toch onder het bod uit wilt komen.
pi_68660126
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toch alleen maar onder voorbehoud van financiering?

Dat zou toch ook een leuke backfire zijn dat LIVX wel een bod doet wat geaccepteerd wordt, vervolgens mag hij 10% betalen omdat hij toch onder het bod uit wilt komen.
Of hij wil daadwerkelijk het pandje wel hebben, maar niet voor de prijs die de verkopers durven te vragen...
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_68736051
Een zieke grap? Een jaar geleden werden alle niet huizen kopers door dit soort mensen compleet belachelijk gemaakt, je MOET u KOPEN de prijzen gaan alleen maar OMHOOG.

Zei hebben hun lol gehad, nu is het onze beurt
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:14:55 #68
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_68758191
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:
Als we kunnen blijven lachen dan is er nog hoop. Vertel hier hoe je plezier maakt met de kredietcrisis.

Wat mijn vrouw en ik erg leuk vinden is op huizenjacht gaan. Via www.zoekallehuizen.nl zoeken we dan woningen op die al minstens een jaar te koop staan. We wachten dan een open dag af en gaan er op af. Bij de bezichtiging tonen we ons werkelijk dolenthousiast. Alles in het huis vinden we helemaal ge-wel-dig. We maken al plannen waar we de kinderkamers inrichten en wat we met de vloer gaan doen. Een tuin op het noorden is i-de-aal want we houden helemaal niet van in de zon zitten. Wat achterstallig onderhoud is geen enkel probleem want ik houd zoveel van klussen. Bij voorkeur nemen we de kinderen mee en vertellen ze alvast "Dat wordt strakjes jouw kamertje" Ook zeggen we een paar keer hardop dat het ongelofelijk is dat het voor die prijs te koop staat. "Zijn er dan niet al heel veel biedingen geweest?".
Enfin, als we dan aan de keukentafel zitten met de eigenaren, die in allerijl nog snel gebak hebben laten aanrukken besluiten we ineens "er toch maar van af te zien". "Misschien moeten we toch die gehandicaptenboerderij in Tchechie beginnen." "Maar geen nood, zo'n woning raakt u immers toch binnen een week kwijt." Die gezichten die je dan ziet!

Volgens mij is het leuker om bij veel te dure huizen (en +1 jaar te koop) een bod te doen die geheid geaccepteerd wordt (-3% ofzo) en het dan uiteindelijk cancelen op het feit dat je geen financiering krijgt

Al is dit wel heel naaierig
pi_68760383
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toch alleen maar onder voorbehoud van financiering?
Nee. Als de koper een natuurlijk persoon is, is een verkoop pas bindend wanneer de koopovereenkomst is getekend. Bovendien heb je na het ontvangen van (een afschrift van) de getekende koopovereenkomst nog eens 3 dagen bedenktijd, waarin je de koop nog kunt ontbinden. Daarna geldt doorgaans een financieringsvoorbehoud.

Burgerlijk Wetboek 7, art. 2

Als je dus echt wilt zieken, dan kan je zelfs nog de koopovereenkomst tekenen, en er dan 2 dagen later van af zien. Maar dan moet je volgens mij wel een erg grote hekel aan iemand hebben .
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 23 augustus 2009 @ 11:59:50 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72098706
Van die mensen die het altijd hadden over wat een goede 'belegging' een huis is en hoeveel 'winst' ze op hun huis staan....

En als ik ze nu tegenkom dan vraag ik: "En, ben je nog op tijd uitgestapt?". Echt priceless het gezicht dat ze dan trekken

Dan beginnen ze over dat een huis eigenlijk is om in te wonen en dat het niet zoveel uitmaakt dat het zakt in prijs. Aha, dus nu opeens toch geen belegging maar gewoon een plek om in te wonen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:11:59 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72099014
Ja, die zure gezichten terwijl ze dat zeggen zijn heerlijk... Cognitieve dissonantie 101...

Je kan ook haast niet met die mensen praten over verdere waardedalingen. Met hun aflossingsvrije beleggings tophypotheken en hun rijtjeshok in de binnenstad. "IK WIL HET NIET DUS HET GAAT NIET GEBEUREN! *STAMPVOET*"

Om niet teveel gehaat te worden ga ik echter toch altijd vrij snel weer over op een ander onderwerp. Je ziet de woede bij ze opborrelen, ze beginnen in de verte te staren en zo

[ Bericht 32% gewijzigd door eleusis op 23-08-2009 12:18:37 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 23 augustus 2009 @ 12:18:16 #72
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72099171
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef eleusis het volgende:
Om niet teveel gehaat te worden ga ik echter toch altijd vrij snel weer over op een ander onderwerp. Je ziet de woede bij ze opborrelen.
Aangezien ze het onderwerp 'huizenprijsstijgingen' ZELF met zoveel enthousiasme tot gesprekspunt maakten de vorige keer dat ik ze zag (2 jaar terug) is het toch niet meer dan beleefd om er nu met belangstelling naar te informeren?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_72099350
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef SeLang het volgende:

[..]

Aangezien ze het onderwerp 'huizenprijsstijgingen' ZELF met zoveel enthousiasme tot gesprekspunt maakten de vorige keer dat ik ze zag (2 jaar terug) is het toch niet meer dan beleefd om er nu met belangstelling naar te informeren?
Mensen die geinvesteerd hebben in beleggingspanden lachen nog steeds wel. Die zijn immers minder afhankelijk van de marktwaarde.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72105500
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Mensen die geinvesteerd hebben in beleggingspanden lachen nog steeds wel. Die zijn immers minder afhankelijk van de marktwaarde.
Je wil niet weten hoe erg men het vindt dat hun bezit op papier al 2 dubbeltjes zakt in waarde. Laat staan met enkele k's.

Het heeft mij altijd al verbaasd hoe trots huizenbezitters in de regel zijn op hun enorme schulden.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 24 augustus 2009 @ 12:07:11 #75
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72108612
Een idee voor het volgende feestje:

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')