Je weet toch hopelijk wel dat je hier in KLB post? Dit moet toch wel de meest meelevende post zijn die ik in een heeeele lange tijd heb gelezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Dat is zwaar balen voor jou en hopelijk voor jou, ook voor dat lief uitziende meisje!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef defibrillator het volgende:
Lief dagboek gevalletje.TS heeft gelijk. Klacht terecht.
Zo op het eerste gezicht niet. Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Repeat het volgende:
Belangrijker; zaten er geen bruine vlekken in de douche en wc?
Dat er bepaalde sukkels zijn die de sfeer in KLB verziekt hebben wil niet zeggen dat een keer normaal reageren verkeerd is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat je hier in KLB post? Dit moet toch wel de meest meelevende post zijn die ik in een heeeele lange tijd heb gelezen.
Oh zeker niet. Maar de laatste maanden heb ik niks anders gezien dan mensen die na 1 post al met sarcastische opmerkingen ed komen, dacht dat het haast niet meer anders kon dus ik was een beetje geshockeerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat er bepaalde sukkels zijn die de sfeer in KLB verziekt hebben wil niet zeggen dat een keer normaal reageren verkeerd is.
Het is idd jammer dat de FA's en mods dit forum een van de meest vervelende forums van FOK! hebben laten worden. Een keer een pittige discussie of een beetje plagen is leuk, maar ik vraag me af wie de 'TS ...'-reacties nog leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Oh zeker niet. Maar de laatste maanden heb ik niks anders gezien dan mensen die na 1 post al met sarcastische opmerkingen ed komen, dacht dat het haast niet meer anders kon dus ik was een beetje geshockeerd.
Omdat ik behoorlijk wat paupervieze plee's en douches gezien heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat je hier in KLB post? Dit moet toch wel de meest meelevende post zijn die ik in een heeeele lange tijd heb gelezen.
Ik zou haast zeggen dat ik die sarcastische opmerking aan het eind mis
[..]
[..]
Zo op het eerste gezicht niet. Waarom?
Ow maar dit was niet echt een studentenhuis maar gewoon onderverhuur bij iemand die een appartement huurt. Daarom leek het maar daar ook wel zo relaxed, geen gezeik wat je soms hebt met sommige van die studenten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Omdat ik behoorlijk wat paupervieze plee's en douches gezien heb.
Nope. Trouwens ook zelf van te voren al gezocht maar niets kunnen vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef TNA het volgende:
Pics van het meisje?
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Nu kan ze lekkere lesbosecks hebben met dat meisje
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
Als jonge jongen ben je sowieso al kansloos om huisgenoot te worden bij zo één een vrouwmensch. Ze doen aardig, maar kiezen nog liever dat vrouwelijke ranzige achterstandswijk asociaaltje die onder het genot van een Javaanse Jongens 3/4 in XL-vloei de kamer bekeek dan een nette jongeman met wie ze zo'n geanimeerd gesprek had.
want: man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |