abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72101565
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez is veel te goed voor dit Ajax.
Vandaag stak hij er anders niet boven uit.
pi_72101752
Was niet geweldig inderdaad, vandaag. Maar hij kan Ajax niet 40 wedstrijden in een seizoen redden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72109231
Suarez gaat voor +-28 miljoen weg deze week.

Wat ik niet snapte is dat Jol zei we hebben geen liquide middelen maar we zijn wel bezig met Alves? Of is dat mocht Suarez weggaan?
pi_72111558
Als Suarez weg gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:37:38 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72111637
Alves is sowieso een optie, maar het gaat om mogelijke huur he. Op zich dus een veilige manier van zaken doen. Niemand weet hoe goed Alves nu is natuurlijk. Bij Middlesbrough bakte hij er weinig van.
pi_72111680
Zou zeggen dat hij zich in de Nederlandse competitie wel bewezen heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:13:29 #282
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72117396
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou zeggen dat hij zich in de Nederlandse competitie wel bewezen heeft
Dat had Machlas ook.
><(({°>
pi_72117627
Maar Machlas kon er niks van, Alves wel
pi_72117762
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
Was niet geweldig inderdaad, vandaag. Maar hij kan Ajax niet 40 wedstrijden in een seizoen redden.
Niet geweldig inderdaad, maar toch: Een schitterende vrije trap op de paal, één op de lat en een bal van de lijn gehaald. Met iets meer geluk maakt hij er drie en is hij wederom de held

Wat een prachtige voorzet achter zijn standbeen trouwens

LUIS HERO!!!
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:24:41 #285
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72119224
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat een prachtige voorzet achter zijn standbeen trouwens
Om met Hugo Walker te spreken, dat heeft ie wel eens beter gedaan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_72794601
quote:
Luis Suarez droomt van Barcelona
AMSTERDAM - Ajax-spits en aanvoerder Luis Suarez droomde vroeger al van FC Barcelona en doet dat eigenlijk nog steeds.De voetballer uit Uruguay hoopt er ooit nog eens te gaan spelen.

In het Spaanse tijdschrift Don Balon zegt hij: ,,Toen ik klein was droomde ik al van Barcelona. Maar op dit moment is het een goed lopend elftal met uitstekende spelers en talentvolle beloften, vooral in de aanvalslinie.''

In het weekblad zegt de 22-jarige Suarez momenteel vooral veel te leren van Diego Forlan, zijn teamgenoot in het nationale elftal van Uruguay, ,,Een echte professional.'' Maar de spits heeft ook grote bewondering voor de Argentijn Gabriel Batistuta ,,vanwege zijn werklust voor het team'' en de Braziliaan Ronaldo. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-van-Barcelona.dhtml
pi_72794844
Haal maar op in de winter. Via een arbitragezaakje .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72796015
Die jongen flirt wel heel openlijk met Barca, opzich wel prima. Want dit verkleint eigenlijk de kans dat hij naar een andere club dan Barca vertrekt. En aangezien Barca met Messi, Henry, Zlatan, Pedro, Bojan, etc. prima voorzien is in de aanvallers die ik Barca geen 25M uittrekken om hem aan te kopen....
pi_72796582
Voor 25 miljoen laat Ajax hem echt niet gaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72798136
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:25 schreef zjroentje het volgende:
pi_72800059
Barcelona heeft ook nog 18 miljoen uitgegeven aan Keirisson die vervolgens uitgeleend werd aan Benfica, dan gaan ze echt niet krom liggen voor Suarez. Helaas, want als hij dan toch weg gaat na dit seizoen bij Ajax, zag ik hem liever bij Barcelona spelen dan bij een andere willekeurige topclub.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_72812189
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:25 schreef zjroentje het volgende:
Vanaf volgend seizoen is het 2 keer zijn jaarsalaris als Ajax hem niet laat gaan
pi_72812426
Ik denk niet dat er heel meer van 25miljoen betaald gaat worden eigenlijk.
pi_72812819
Natuurlijk niet, bedrag tussen de 15 en 20 miljoen is ook prima

Een speler die 3 jaar bij je club speelt en uitblinkt moet gewoon een keer weg, is niks mis mee
pi_72813137
Zijn contract loopt door tot 2012, dan gaat hij echt niet voor een schijntje weg. Kijk eens wat z'n voorgangers Ajax opgeleverd hebben. Suarez is, zeker gezien de markt op dit moment, 30-40 miljoen waard en als er een club zo gek is dan wordt dat gewoon betaald ook.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_72813315
Met welke spelers die deze transfermarkt zijn verkocht zou je hem dan vergelijken?
pi_72813367
15 miljoen !!! Het is Afellay niet !
pi_72813425
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
15 miljoen !!! Het is Afellay niet !
Die staat dan ook maar tot 2011 onder contract
pi_72813609
idd, 15 miljoen

Het is dan wel crisis, ook in de voetballerij, en met de nieuwe financiele regels in 2012 zal men al wat minder uit gaan geven.. dus bedragen van 40+ miljoen kan je niet meer op hopen maar 25 miljoen toch echt wel.
pi_72813676
Dat verhaal van Suarez over Barcelona is zo geen nieuws.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')