abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72088093
Die tegen FC Utrecht was erg gruwelijk trouwens.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72088230
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:13 schreef RayMania het volgende:
Die tegen FC Utrecht was erg gruwelijk trouwens.
U zegt?

Die van NAC mocht er ook zijn, om m'n eigen upload ook eens wat aandacht te geven hehe:

Dat juichen toen was ook baas zeg
pi_72088280
Nu herinner ik me 'm weer. Echt gruwelijk mooi ingeschoten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72089563
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]
Dat juichen toen was ook baas zeg
En dat publiek maar uitlachen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72090338
Oh oh oh, die tegen NAC is ook een beauty.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72090480
Die tegen utrecht blijft echt de mooiste denk ik. Ook het moment was fantastisch. Geloof dat Huntelaar net daarvoor een penalty miste, iedereen in het stadion zag het al weer gebeuren: laffe counter van die kneusjes en een 0-1 nederlaag. Maar toen kwam Suarez (de hele wedstrijd uitgescholden door die knuppels van utrecht) die eigen handig Ajax naar de volgende ronde schiet. Later gaf hij ook nog een prachtige assist op Huntelaar.

- gewoon niet doen -

[ Bericht 11% gewijzigd door Prosac op 22-08-2009 13:25:50 ]
pi_72090565
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En dat publiek maar uitlachen.
Had ie ook veel reden toe inderdaad
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72090667
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Superheld het volgende:

[..]

Had ie ook veel reden toe inderdaad
Ik veroordeel het toch nergens? Doe niet zo raar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:36:33 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72090763
Ik zie hem eigenlijk ook niet lachen hoor. Meer even zijn oortjes aanraken in de zin van, ik hoor jullie wel hoor. boeit me niet.
pi_72090786
Ik bedoel dat het publiek Suarez uitlacht om zijn reactie en dat dit dik terecht is als je als NAC-supporter al dronken bent omdat je Ajax uit de beker kegelt. Doorlopen mensen.
pi_72097864
Vd Boog zei het ongeveer zo: Ajax kan goede spelers niet houden en de kans dat Suarez weg gaat is reeel, als hij weg gaat komt Alves
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72097982
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vd Boog zei het ongeveer zo: Ajax kan goede spelers niet houden en de kans dat Suarez weg gaat is reeel, als hij weg gaat komt Alves
Hij heeft al europees gespeeld dus is al een stuk minder interessant voor de topclubs.
Daarbij zijn de 2 clubs die met geld smijten (Real en Manchester City) al voorzien.
Gelukkig dat Manchester Utd. gisteren weer makkelijk scoorde dus daar zal de paniek ook nog niet toegeslagen zijn.
Italiaanse clubs kunnen hem niet betalen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:41 #263
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72098406
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef TheZapster het volgende:
Vandaag knalt hij er weer 3 in
Is niet te hopen voor Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:52:21 #265
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72098483
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is niet te hopen voor Ajax
Mjah, volgens mij zijn alle clubs die hem kunnen betalen wel voorzien van spitsen.
pi_72098950
Bayern, Barca, Arsenal, Inter, MU en Chelsea zouden hem kunnen gebruiken, kunnen betalen en daar staat hij zelf ook voor open
pi_72099551
Fuck it, dit is toch hoogswaarschijnlijk zijn laatste seizoen en ik zie 'm echt niet nu nog vertrekken.. laat hem er maar weer 4 inschieten vandaag
pi_72099603
Nog een jaartje blijven, hopelijk het WK spelen en dan je zakken vullen met een Webster klinkt natuurlijk ook interessant
pi_72099781
Op hoeveel zou je hem nu inschatten, DAM?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72100053
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bayern, Barca, Arsenal, Inter, MU en Chelsea zouden hem kunnen gebruiken, kunnen betalen en daar staat hij zelf ook voor open
Volgend seizoen gaat ie weg, Ajax laat hem nu terecht niet gaan. Of een van bovenstaande clubs moet een +40 miljoen bedrag gaan bieden maar dat gaan ze niet doen.
Het is overigens een Ajax speler, die zijn volgens jou toch niets waard ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72100485
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Suijk het volgende:
Ik denk zo'n 30 miljoen.. Ik denk niet dat spelers uit de eredivisie veel meer gaan opleveren dan dat, simpelweg omdat ze zich nog niet bewezen hebben in een top competitie. Misschien als zo'n speler zou vlammen met Ajax in de CL, maar daar is nu geen sprake van.
30 mil Is trouwens ook gewoon een heleboel geld.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72100553
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk zo'n 30 miljoen.. Ik denk niet dat spelers uit de eredivisie veel meer gaan opleveren dan dat, simpelweg omdat ze zich nog niet bewezen hebben in een top competitie. Misschien als zo'n speler zou vlammen met Ajax in de CL, maar daar is nu geen sprake van.
30 mil Is trouwens ook gewoon een heleboel geld.
Ja, mee eens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72101227
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Suijk het volgende:
Als hij geen clausule heeft ongeveer op het niveau Huntelaar
pi_72101279
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgend seizoen gaat ie weg, Ajax laat hem nu terecht niet gaan. Of een van bovenstaande clubs moet een +40 miljoen bedrag gaan bieden maar dat gaan ze niet doen.
Het is overigens een Ajax speler, die zijn volgens jou toch niets waard ?
Barca heeft Henry, Messi en Zlatan voor de de 3 posities, Eidur voor op de bank en Pedro en Bojan zijn vooral jong. Barca zou hem best kunnen gebruiken
pi_72101483
Suarez is veel te goed voor dit Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')