U zegt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:13 schreef RayMania het volgende:
Die tegen FC Utrecht was erg gruwelijk trouwens.
En dat publiek maar uitlachen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Dat juichen toen was ook baas zeg![]()
Had ie ook veel reden toe inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En dat publiek maar uitlachen.
Ik veroordeel het toch nergens? Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Superheld het volgende:
[..]
Had ie ook veel reden toe inderdaad
Hij heeft al europees gespeeld dus is al een stuk minder interessant voor de topclubs.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vd Boog zei het ongeveer zo: Ajax kan goede spelers niet houden en de kans dat Suarez weg gaat is reeel, als hij weg gaat komt Alves
Is niet te hopen voor Ajaxquote:
Mjah, volgens mij zijn alle clubs die hem kunnen betalen wel voorzien van spitsen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet te hopen voor Ajax
Volgend seizoen gaat ie weg, Ajax laat hem nu terecht niet gaan. Of een van bovenstaande clubs moet een +40 miljoen bedrag gaan bieden maar dat gaan ze niet doen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bayern, Barca, Arsenal, Inter, MU en Chelsea zouden hem kunnen gebruiken, kunnen betalen en daar staat hij zelf ook voor open
Ik denk zo'n 30 miljoen.. Ik denk niet dat spelers uit de eredivisie veel meer gaan opleveren dan dat, simpelweg omdat ze zich nog niet bewezen hebben in een top competitie. Misschien als zo'n speler zou vlammen met Ajax in de CL, maar daar is nu geen sprake van.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Suijk het volgende:
Op hoeveel zou je hem nu inschatten, DAM?
Ja, mee eens.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 30 miljoen.. Ik denk niet dat spelers uit de eredivisie veel meer gaan opleveren dan dat, simpelweg omdat ze zich nog niet bewezen hebben in een top competitie. Misschien als zo'n speler zou vlammen met Ajax in de CL, maar daar is nu geen sprake van.
30 mil Is trouwens ook gewoon een heleboel geld.
Als hij geen clausule heeft ongeveer op het niveau Huntelaarquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Suijk het volgende:
Op hoeveel zou je hem nu inschatten, DAM?
Barca heeft Henry, Messi en Zlatan voor de de 3 posities, Eidur voor op de bank en Pedro en Bojan zijn vooral jong. Barca zou hem best kunnen gebruikenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat ie weg, Ajax laat hem nu terecht niet gaan. Of een van bovenstaande clubs moet een +40 miljoen bedrag gaan bieden maar dat gaan ze niet doen.
Het is overigens een Ajax speler, die zijn volgens jou toch niets waard ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |