Zo die emo is goed met het snijden van vlees, maar wij zijn ook goed....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is hetzelfde als klagen dat er veel negers in de KFC zitten
Vieze EMOquote:
Als je je aan zoiets stoort terwijl die eventuele "service" gewoon prima is ben je best een jammer persoontje.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bepaalde drogisterijen hier hebben ook de neiging om alleen meiden aan te nemen met 2 of meer gezichtspiercings.. Álle caissières hebben het, en het lijkt echt of het een verplichting is. Stoort me best wel.
Ik accepteer het best als je het voor jezelf neemt. Maar als je in een winkel werkt moet je gewoon iets degelijks uitstralen en dat doen vele mensen met piercings niet. Het zal me aan mn aarsch roesten hoe je je lichaam verneukt, maar moet ík dat zien als ik een winkel binnenloop en dan alleen maar caissières zie die hun kutkop nog meer verneuken? Mijns inziens mag ik toch ook wel een beetje professionaliteit verwachten van de keten? Piercings zijn gewoon niet professioneel om te hebben, behalve als je in een piercer en tattoo zaak werkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:58 schreef Remake het volgende:
De fok piercing scene is weer op ze teentjes getrapt omdat het niet door iedereen geaccepteerd word
grappenmakerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat ik piercings associeer met groepen die eigenlijk sociaal gezien buiten de boot vallen in deze samenleving. Denk aan krakertuig, emo's, gothics en dat soort figuren. Dat soort personen zullen nooit professioneel overkomen op mij. En ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit vinden.
Als je in een winkel werkt moet je er gewoon beschaafd uitzien zoals dat voor iedereen te aanvaarden is. Anders mis je als winkelketen ook inkomsten omdat sommige klanten zich niet willen associeren met het personeel van de winkelketen. Bovendien is een piercing of tattoo ook een eigen keuze en vind ik dat je daarom geweigerd mag worden bij een sollicitatie. Je weet wanneer je zoiets neemt, dat je je eigen carrière gewoonlijk gezien geen goed doet.
Dat is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van de winkel zelf. Supermarkten, hippe kledingzaken en winkels zoals Media Markt zullen ze er nooit moeilijk overdoen, aangezien de kans minimaal is dat ze klanten wegjagen vanwege de caissières met piercings. Ik heb het zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 04:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik accepteer het best als je het voor jezelf neemt. Maar als je in een winkel werkt moet je gewoon iets degelijks uitstralen en dat doen vele mensen met piercings niet. Het zal me aan mn aarsch roesten hoe je je lichaam verneukt, maar moet ík dat zien als ik een winkel binnenloop en dan alleen maar caissières zie die hun kutkop nog meer verneuken? Mijns inziens mag ik toch ook wel een beetje professionaliteit verwachten van de keten? Piercings zijn gewoon niet professioneel om te hebben, behalve als je in een piercer en tattoo zaak werkt.
Scene is een kutexcuus om ergens bij te horen, niet emo, maar toch niet mainstream te zijn, maar wel naar mainstream muziek te mogen luisteren.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef DemonRage het volgende:
Wat is het toppunt van hypocrisie?Deze is goud waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Very goed Engels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef nuldertien.net het volgende:
I wish my law was Emo. Than it would cut itself!
Leuk geprobeerd om met een grappige opmerking te komen, maar je faalt wel hard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef nuldertien.net het volgende:
I wish my law was Emo. Than it would cut itself!
Pijnlijk idd voor die gast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd om met een grappige opmerking te komen, maar je faalt wel hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |