Ja, ik hoorde hem in groep 8, toen nog met negers, dus ik ben er een beetje uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:57 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Whehe, die is echt goed
Alleen vind ik persoonlijk 1 marokkaan op de maan geen "probleem" maar "een begin"
Aah vandaar, voor mij ook een lange tijd terug ja, maar ze deden het altijd goed. Turken- en Marokkanengrappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem in groep 8, toen nog met negers, dus ik ben er een beetje uit.
Wat is een stoplicht boven een vuilnisbak? TURKENDISCO BWOEHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aah vandaar, voor mij ook een lange tijd terug ja, maar ze deden het altijd goed. Turken- en Marokkanengrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dus
Iddquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En Emo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Scene meisjes hebben anorexia, te veel nephaar en een te groot ego.
Emo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Dat meisje hierboven op de pagina, is dat emo of scene?
Emo's zijn de nieuwe gothics. De kleren en muziek kun je steeds makkelijker krijgen. Kuddevolk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |