quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
Conformisme is volgens hen kut en dan met z'n allen rond de mcDonalds. Fantastisch.
Ik voel me alleen als limburger al kut, dus denk dat hun het idd dubbel zo kut hebben...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef PinkCake het volgende:
Emo EN Limburger...
dat is een supergoede reden om je echt rot te voelen...
Kut voor je dat je dacht dat een grote milkshake 2,50 kostte he!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef 2fastTG het volgende:
en niet te vergeten, een van de emo's werd genaaid hij moest ineens alles zelf betalen ; 0 3x zo kut.
oja ik krijg nog 40 cent van ts.
Het is ook geen best teken als je dat wel zou wetenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef 2fastTG het volgende:
oftopic/ in tegenstelling tot ts weet ik de prijzen in de mc donalds niet uit mijn hoofd./
En veel sneetjes in de burger natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef Twerk het volgende:
Misschien kunnen ze een Emo-burger lanceren met zwart geblakerde burgers en veel ketchup..
Mjah een Razor blade Mealquote:Op woensdag 29 april 2009 01:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
En veel sneetjes in de burger natuurlijk.
Ooh awesome picture.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mjah een Razor blade Meal
[ afbeelding ]
Daar kan ik wel een Russisch trucje mee ja, maar wel in combinatie met een zakquote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Die bovenste heeft wel een setje epische knallers.
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.quote:
Oh jee, een hele samenzwering van meetende emo'squote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |