Niet voor normale mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Er is een verschil tussen Goth's en Emo's hé,TS
Eens. Dat er gewoon een emo verbod komt in openbare ruimte's hebben we nergens voor nodig die mensen.quote:
Dat goths wel bij de McDonald's eten en emo's niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Er is een verschil tussen Goth's en Emo's hé,TS
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Is het de MacDonalds in Tilburg?
Dan gegronde klacht.
behalve totaal andere stijl kwa kleding, een compleet andere leeftijds catagorie over het algemeen, en een hele andere muziek stijlen, ja allebij zwart ja...quote:
Daar heb je een punt, maar ik wed dat elke normale burger toch ook wel eens een euroknaller meepikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef Twerk het volgende:
Beter dat ze meeten in de Mcdonalds, dan hebben normale burgers er tenminste geen last van.
Dan waren ze verkleed als emo de keren dat ik daar was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonen
Die verdienen het dan ook emo's tegen te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:00 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik wed dat elke normale burger toch ook wel eens een euroknaller meepikt.
Ik ben uitgeluld!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die verdienen het dan ook emo's tegen te komen
Soms kan de Mcdrive uitkomst bieden.. Als je dan toch perse iets wil. Soms ook niet..quote:
Die zijn ook zwart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonen
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Soms kan de Mcdrive uitkomst bieden.. Als je dan toch perse iets wil. Soms ook niet..
Heerlenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.
Die bovenste heeft wel een setje epische knallers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je kunt toch even met je hendig sjieke brommert naar een andere Mc rijden?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.
Ik zou ook Emo worden als ik 1x per jaar als tourist in Amsterdam kom en me dan niets beter kan bedenken dan ook daar maar de McDonalds binnen te stappen..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef Siniti het volgende:
In amsterdam is echt 90% van de emo's in macdonalds een toerist
Laat ik nou net geen hendig sjieke brommert hebben, maar een Peugeot fiets!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt toch even met je hendig sjieke brommert naar een andere Mc rijden?
Het is kiezen of delen jongen.. Emo's meeten of actief worden.. OF fatsoenlijk voedsel halen ergens anders?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laat ik nou net geen hendig sjieke brommert hebben, maar een Peugeot fiets!
Iddquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zou ook Emo worden als ik 1x per jaar als tourist in Amsterdam kom en me dan niets beter kan bedenken dan ook daar maar de McDonalds binnen te stappen..
Tja, het is het een of het ander. Een ding weet ik zeker. Ik heb hem snel verdiend, die euroknaller!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is kiezen of delen jongen.. Emo's meeten of actief worden.. OF fatsoenlijk voedsel halen ergens anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |