quote:Op woensdag 29 april 2009 07:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is al weer morgen ja![]()
Ga toch maar eens mijn bed opzoeken na dit biertje
Flauwe grap...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
hoax
http://www.jimmyalter.nl/(...)fgelast_door_varkens
Waarom zouden ze? Er zijn buiten Mexico nog geen doden gevallen en er zijn ook nog geen besmettingen van mensen die niet in Mexico zijn geweest. Bij een normale griepgolf staan ze ook niet aan de deur met mondkapjes. Allemaal bangmakerij om niks.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Flauwe grap...
Al zou het me niet verbazen als er wel extra op zal worden gelet, bijv bij de ingang of iemand griepsymptomen heeft.
Koffie ?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoedemorgen!
Ook een hele goede ochtendquote:Op woensdag 29 april 2009 10:11 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoeoeoeoedemorgen!
Zoveel ??quote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit, straks wil ze er meteen 46!![]()
Antiroos drinkt altijd op twitter virtueel tussen de 10-99 koffie per dagquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoveel ??![]()
Kan je beter een infuusje aanleggen . . .
Idd lang niet meer gehoord . . .quote:Op woensdag 29 april 2009 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Goede request!
Ze loopt 's ochtends wel vaak langs, maar zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Antiroos drinkt altijd op twitter virtueel tussen de 10-99 koffie per dag. Sirolf mag bevestigen of dat in de werkelijkheid ook gebeurd
.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Een discussieprogramma met vrouwen. Kippenhok-alert!
Nee joh! Begin is leuk hoor, maar daarna was de maker out of inspiration en is het vooral een herhaling van zetten.quote:
Nou, inderdaad. Het nummer is nog niet af. Driekeerniks.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! Begin is leuk hoor, maar daarna was de maker out of inspiration en is het vooral een herhaling van zetten.
Preciesquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het nummer is nog niet af. Driekeerniks.
Ze is goedquote:
Zoiets moet je twitteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef borisz het volgende:
Ik heb een nieuwe remix vd van Benny benassi van het net geplukt, wat ik nu ook aan het draaien ben.
Over Twitter gesproken... lees net dat Michiel in de file staat! 't is maar dat je het even weetquote:
Fok! is toch zoiets ??quote:
2 uur is veels te kort . . .quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over Twitter gesproken... lees net dat Michiel in de file staat! 't is maar dat je het even weet.
Eigenlijk wel jaquote:
Geloof nog een paar maand en dan is hij eindelijk weg. AV hoort 'gewoon' het uurtje terug te krijgen, helemaal mee eens.quote:2 uur is veels te kort . . .![]()
Wanneer gaat die Luyckx figuur eigenlijk weg ?? Wordt tijd dat de Arbeidsvitaminen gewoon dat uurtje weer terug krijgen![]()
Dat ben ik op zich wel met je eensquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! Begin is leuk hoor, maar daarna was de maker out of inspiration en is het vooral een herhaling van zetten.
Ook goeiesmiddagsquote:
Nieuwe Voicst vind ik ook echt geweldig, maar die plaat weet mij echt de hele tijd wel te boeienquote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich wel met je eensMaar een goed begin is het halve werk.
Net als dat ik het begin van de nieuwe Voicst ook geweldig vind!
Meen je niet?! shit dan schakel ik snel over! Al is Bob Marley op 3FM ook wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef purplerose het volgende:
Hans! queen op veronica! its a kinda magic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |