Zou idd ook goed kunnen dat het zoiets is gewordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of Elger heeft weer een projectje waarbij hij stationsvoice moet spelen.
Wat een boefje is het toch ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die cos heeft z'n twitteraccount alweer opgeheven, zie ik. Of gerenaed...
http://blog.nielsen.com/n(...)-to-long-term-growthquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die cos heeft z'n twitteraccount alweer opgeheven, zie ik. Of gerenaed...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
http://blog.nielsen.com/n(...)-to-long-term-growth
Zeg je wel ook eens NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dEUS - The Architect !!! omg wat een bizar goed begin van 3voor 12
Heeeeeeel vaak, maar dat post ik maar nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeg je wel ook eens NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ?
Live @ pinkpop 2000quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Corkscrew het volgende:
Pearl Jam - Jeremy
@Hans: je bent een aardige monoloog aan het voeren zo te zien
Dat zou zo maar kunnen.Vrijdag gaat er weer een nieuwe programmering van start op KX met een aantal nieuwe namen.quote:
Ah, en zo is de cirkel misschien alweer rondquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen.Vrijdag gaat er weer een nieuwe programmering van start op KX met een aantal nieuwe namen.
ja hoor, tof hier. en daar ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, absoluut ! Alles goed Jimbo ?
This PLan
Ah, mooi man! Daar gaat het ook wel goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja hoor, tof hier. en daar ?
ik zal eens wat vaker langskomen weer , maar werk is druk en heb nu ook TBO COS om vol te spammen
Echt vreselijk goed inderdaad! Wel grappig want ik had een vergelijkbare reactie willen typen want de plaat groeit en groeit. Lekker hoog meezing gehalte ook. Woehoeeeeeequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:15 schreef broer het volgende:
Die nieuwe Voicst is toch echt wel briljant, hoor. Hoe vaker ik hem hoor, hoe beter ik hem vind.
Of zijn de vaste posters hier hem al moe?
Toen de cd in 1895 uitkwam heb ik 'm al grijs gedraaid, dus ja. Beetje wel. Desalniettemin vind ik het meer dan geweldig dat Voicst (een van de weinige goede Nederlandse bandjes die 3FM WEL (overdag) draait) MH is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:15 schreef broer het volgende:
Die nieuwe Voicst is toch echt wel briljant, hoor. Hoe vaker ik hem hoor, hoe beter ik hem vind.
Of zijn de vaste posters hier hem al moe?
Uitkomst van je klusquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef cosmick het volgende:
Zo. Klaar met bijklussen. Althans voor vandaag. En de fles wijn is ook alweer bijna leeg.
quote:Een rare week met zo'n vrije dag er in. Toch gaat ie op woensdag dwars door midden. HAKKUH!
Tokyo Ghetto Pussy - Another galaxy
Mark Oh - Fade to grey
Stingray & sonicdriver - Cold as ice
Hej ouwe Twitteraar!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef cosmick het volgende:
Zo. Klaar met bijklussen. Althans voor vandaag. En de fles wijn is ook alweer bijna leeg.
Nummer 2 is slecht !!! Maar de uitvoering gedaan door Visage draai ik nog regelmatig. Echt superquote:
Nee. MP3-fm roeleerde. En twitteren? Volgens mij ben ik mijn wachtwoord al weer kwijtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ouwe Twitteraar!dus lekker aan het klussen geweest. 3FM nog aan? Wereldtracks voorbij gekomen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |