en dan op het eind eindelijk inhoudquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je de stekker van de koelkast eruit trekt als het onweert
Dat dus....quote:
Ja, want het is een hit en dan moet het schijnbaar vaak gedraaid worden hoe slecht het ook is. Maar ja, smaken verschillen want er zijn genoeg die het wel tof vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Boom boom pow, die werd volgens stats vaak gedraaid
Ah, de laatste loodjes dus! Maar wat een tijdstip joh, damn! Naja, dan ben je waarschijnlijk wel vroeg vrij met een mooi vooruitzichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dus....
Ik ben weer weg eigenlijk. Moet morgen weer om 6 uur beginnen. En dat is mijn laatste dag van de week!
overmorgen visite in Cork van Nederland
3 uur locale tijd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, de laatste loodjes dus! Maar wat een tijdstip joh, damn! Naja, dan ben je waarschijnlijk wel vroeg vrij met een mooi vooruitzicht.
Ah, lekker hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 uur locale tijd!en dan is het Pub tijd, ben toch vrij!
![]()
Maar eerst
Ik heb ze al een sms gestuurd... Hier in Ierland kun je gokken op alles en op elke hoek van de straat....quote:
Had helaas het geluid te zacht staan om het te horenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef densmee het volgende:
welk liedje is dat aan het einde van de quiz?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerder Live Cowbell, Die with a fever...
bedoelde je dit:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef densmee het volgende:
welk liedje is dat aan het einde van de quiz?
Deze week iig donderdagavond 19-22. Maar dat zal vast niet permanent zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
De kogel is vandaag door de kerk gegaan: ik krijg meer zendtijd in de week! van de twitter van domien
Welke uren zou die krijgen?
Vast niet ter vervanging van een jock of misschien eenmalig?. Hij schrijft niet over 3FM dus misschien is het wel op een ander station. Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
De kogel is vandaag door de kerk gegaan: ik krijg meer zendtijd in de week! van de twitter van domien
Het is in Ierland altijd pubtijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3 uur locale tijd!en dan is het Pub tijd, ben toch vrij!
![]()
Maar eerst
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is in Ierland altijd pubtijd.
http://twitter.com/MathijsvdHurk/status/1641960276quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
quote:@domien wie gaat er weg? Sander?
quote:@MathijsvdHurk Nee joh! Er zijn ook nog wat andere radiozenders..
Owjaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar voor mij niet. Moet ook gewerkt worden natuurlijk....
Las het net ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/MathijsvdHurk/status/1641960276
[..]
[..]
Heb je ook een account, Hansquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net ook. Oja, morgen gaat hij voor het eerst een auto huren! Zo lees je nog eens wat op Twitter
.
Zal wel wat bij KX gaan doen, oid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef borisz het volgende:
Domien zit net in het weekend...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope! Mocht dat wel zo zijn dan hoor jij het als eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |