Dat is dan toch 'Oitker'quote:Op maandag 1 juni 2009 18:43 schreef quirina het volgende:
Eutker?
Bij die andere reclame is het weer Utker
Dat kan niet, want Dr. Oetker is begin 2007 overleden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef MamsX het volgende:
hihi ik heb een brief gestuurd naar DR. OEtker himself!! dat het maar homofiel is deze verandering
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Dr. Oetker is begin 2007 overleden.
Joh meen je dat nou??!???quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Oe = Ö
Dus Oetker spreek je uit als Utker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looooooooooooooooool lol
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou??!???Joh meen je dat nou????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
GRMBL!!! ik krijg geen brief terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:10 schreef MamsX het volgende:
hihi ik heb een brief gestuurd naar DR. OEtker himself!! dat het maar homofiel is deze verandering
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou????De wijsneus proberen uit te hangen, maar in werkelijkheid gewoon spuit 11 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looooooooooooooooool lol
Kornetbief mag ook. Net als pizza's, taal is namelijk levend. Eigennamen niet, die man heet nog steeds Oetker op zijn Duits.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is ook Corned Beef, dat spreek je uit als Kornd Bief, niet Kornetbief
Nee, want Corned Beef is een productbeschrijving, geen productnaam.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kornetbief mag ook. Net als pizza's, taal is namelijk levend. Eigennamen niet, die man heet nog steeds Oetker op zijn Duits.
Hangt ervan af of je het lang of kort uitspreekt. Hölle is kort Höhle is lang.quote:
Het is wel echt Oetker, naar Dr. August Oetker, dus geen Ötker. Utker is volgens mij verengelst, volgens mij spreken Duitsers het uit als Ujtker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef waxywaxy het volgende:
Zie het als: Dr Ötker alias Dr Oetker; als je typemachine geen Umlaut had, typte je een "e" achter een een "O" of "U", zoals in: ueberhaupt. Echt !![]()
Waar maak ik me druk over......
Maar het IS WEL zo !
ö=oequote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is wel echt Oetker, naar Dr. August Oetker, dus geen Ötker. Utker is volgens mij verengelst, volgens mij spreken Duitsers het uit als Eujtker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |