dus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef sezten het volgende:
Je mag blij zijn dat je die SMSjes sowieso al krijgt, want ze zijn er niet toe verplicht.
Onzin, dat zit toch gewoon bij het pakket? Als ik een fiets koop verwacht ik toch ook dat mijn licht werkt, ook is dat niet de maindinges van een fietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef sezten het volgende:
Je mag blij zijn dat je die SMSjes sowieso al krijgt, want ze zijn er niet toe verplicht.
Ik had al 2x zoveel SMSjes voor 2 euro, maar het mocht niet batenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef Treces het volgende:
SMS Blox
Nee is niet weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ik had al 2x zoveel SMSjes voor 2 euro, maar het mocht niet baten
Is dat 1000 SMSjes voor 10 euro trouwens interessant? Of is dat ook gewoon weg als ik mijn belminuten opmaak?
Als jij een fiets koopt mag je niet verwachten dat er een fietspomp bij zit. Zit dat er wel bij, maar doet hij het soms niet goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, dat zit toch gewoon bij het pakket? Als ik een fiets koop verwacht ik toch ook dat mijn licht werkt, ook is dat niet de maindinges van een fiets
Als die fietspomp er wel bij zit mag je verwachten dat hij het doet. Je hebt hem immers gekochtquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Als jij een fiets koopt mag je niet verwachten dat er een fietspomp bij zit. Zit dat er wel bij, maar doet hij het soms niet goed.
De 1000 smsjes kan je blijven gebruiken tot ze op zijn of bij het eind van de maand bent aangekomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef CrssY het volgende:
Is dat 1000 SMSjes voor 10 euro trouwens interessant? Of is dat ook gewoon weg als ik mijn belminuten opmaak?
Leoniequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Houdnini het volgende:
[..]
De 1000 smsjes kan je blijven gebruiken tot ze op zijn of bij het eind van de maand bent aangekomen.
Edit, Leoniedance was me voor
Hoe wil jij 2 gratis sms´jes kopen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als die fietspomp er wel bij zit mag je verwachten dat hij het doet. Je hebt hem immers gekocht
Betaal je die telefoon die je 'gratis' krijgt ook niet indirect van je abonnementsgeld? Dus als je telefoon stuk gaat mag je ook niet klagen?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Oh wacht, dat zie ik nu pas, "leo linedance"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |