Die lopen altíjd met mondkapjes.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef JuiceJuice het volgende:
Wtf. Loop ik op Schiphol zie ik een vijftal chinezen lopen met mondkapjes.
Oja zag de nos ook nog filmen.
Nee craphead. Kom er bijna elke dag. Verkapt kijk mij eens de wijsneus zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef Thomashorst het volgende:
Verkapt kijk mij op stoer op schiphol zijn topic
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef Thomashorst het volgende:
Verkapt ik ben schoonmaker op schiphol topic
Verkapt check mij eens op schiphol zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Nee craphead. Kom er bijna elke dag. Verkapt kijk mij eens de wijsneus zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
Die weten dat wij allemaal dood gaan, even vastleggen voor hun nageslacht.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef Thomashorst het volgende:
Verkapt kijk mij op stoer op schiphol zijn topic
Tof toch, dat ze dan mondkapjes op doen om ons te beschermen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:23 schreef Roops het volgende:
volgens mij brengen zij eerder de varkensgriep hierheen dan dat ze hier besmet raken
Chinezen/Japanners dragen mondkapjes uit beleefdheid. Zodat zij geen ziektes overbrengenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tof toch, dat ze dan mondkapjes op doen om ons te beschermen?
Maar ondertussen wel alles wat los en vast zit opvreten, dat gaat niet werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef AquaMined het volgende:
Vind je 't gek, die willen geen varkensgriep krijgen. In China is het heel normaal om bij infectie ziektes een mondkapje op te doen.
Dat hier de ziekte niet eens geconstanteerd is en dat ze voor aap lopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef L-IS het volgende:
oke. Wat is de klacht?
DAT zou je klacht moeten zijn... dat die kutmedia weer lekker aan het hypen is... Gut gut, van de 1000-en mensen op Schiphol lopen er 5 met een mondkapje...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef JuiceJuice het volgende:
Wtf. Loop ik op Schiphol zie ik een vijftal chinezen lopen met mondkapjes.
Oja zag de nos ook nog filmen.
Chinezen lopen sowieso voor aap. Klacht ongegrond.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:51 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dat hier de ziekte niet eens geconstanteerd is en dat ze voor aap lopen
Niet waar. Klacht gegrondquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:54 schreef L-IS het volgende:
[..]
Chinezen lopen sowieso voor aap. Klacht ongegrond.
Verkapt kijk-mij-eens-elke-dag-vliegtuigspotten-@-schipholquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Nee craphead. Kom er bijna elke dag. Verkapt kijk mij eens de wijsneus zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |