erg stilquote:
het is wat inderdaadquote:
Je was Anti-liaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
erg stil
[..]
het is wat inderdaad
maar ik was altijd al meer fan van de Surinamer als de Antilliaan hoor
We gaan ervoor! Dat redden we makkelijk voor 5 uurquote:
Dus lekker vrij vandaag vanaf nu?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
En ik heb mijn verslagen stop gezet voor vandaag
Nee Anit-Tarzan, maar als je geen lianen hebt, dan is Tarzan ook nergens te bekennen. Soort van win-win situatiequote:
Hopen wequote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We gaan ervoor! Dat redden we makkelijk voor 5 uur
Nee moet vanavond voetballen.quote:Dus lekker vrij vandaag vanaf nu?
Nog leuke plannen met queensday?
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister al geweest, toen was je er niet![]()
Ik ga er persoonlijk voor zorgenquote:
Ik heb ook nog geen flauw idee. Vriend waarme ik ouderwets elk jaar mee ging zuipen is op vakantie, andere vriend zit in Duitsland (maar die is misschien wel terug, dus moet ik nog ff bellen) en andere vriend wil ik niet alleen mee op stapquote:Nee moet vanavond voetballen.
En morgen naar Anrhem en misschien nog even Nijmegen.![]()
Ga jij ong wat doen met qday?
Anticiperen.. toen kwam ze maar naar mij namelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentAnders had ik wel een dagje vrij genomen hoor
Ik wist niet dat ik zou gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij zegt het op het moment dat je er al bentAnders had ik wel een dagje vrij genomen hoor
Ja jij bent altijd al 2de keus geweestquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Anticiperen.. toen kwam ze maar naar mij namelijk
Ah oke, rustig dagje dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen
[..]
Ik heb ook nog geen flauw idee. Vriend waarme ik ouderwets elk jaar mee ging zuipen is op vakantie, andere vriend zit in Duitsland (maar die is misschien wel terug, dus moet ik nog ff bellen) en andere vriend wil ik niet alleen mee op stap
Dus misschien ga ik wel gewoon wat klussen thuis
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah oke, rustig dagje dusIk heb er wel zin in. Alleen ik haat mensen in oranje kleren enzo
+1quote:
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Quoten is moeilijk![]()
Neee daarvoor is het te leuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje kleren
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Arnhem. je herkent me aan m'n oranje kleren
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje kleren
Ik laat m'n fluit wel zien. Zo herken je mequote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij eerder herkent. Ik draag geen oranje kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |