abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68462610
Ja ja, ze zijn er. Mensen die geen acht euro betalen maar wel graag willen kijken en dat dus ook doen zonder te betalen.

Vreemd genoeg gaan ze er ook nog prat op en vinden zichzelf dapper en stoer. Kijk mij eens, ik jat een brood bij de bakker en ik eet mijn buikje rond

Nummer één is getraceerd en vindt betalende kijkers maar "Brave Fokkertjes"

De naam is "Myworld"
pi_68462748
Ik zou niet eens betaald willen worden om ernaar te kijken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68462768
ik neem aan dat de redactie begrijpt dat ik me geld ga terug eisen als blijkt dat mensen de volledige 25 dagen gratis kunnen kijken.

dan ben ik gewoon opgelicht.

het gaat niet om die 8 euro die heb ik graag betaald en is zeker geen rib uit me lijf, het gaat om het principe.
pi_68462815
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze er ook nog prat op en vinden zichzelf dapper en stoer. Kijk mij eens, ik jat een brood bij de bakker en ik eet mijn buikje rond
Ja precies... en omdat het kan, lieve Myworld, is het nog niet toegestaan.

Ik hoop dat ze er achter komen hoe dit kan, want zoiets doet afbreuk aan de kwaliteit van het programma en de mogelijkheden op een vervolg.
pi_68462871
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef tboisgood het volgende:
ik neem aan dat de redactie begrijpt dat ik me geld ga terug eisen als blijkt dat mensen de volledige 25 dagen gratis kunnen kijken.

dan ben ik gewoon opgelicht.

het gaat niet om die 8 euro die heb ik graag betaald en is zeker geen rib uit me lijf, het gaat om het principe.
Het principe is dat je hoort te betalen voor de service.

Je eist toch ook geen geld van de Mediamarkt voor je gekochte CD omdat het je buurman is gelukt om er een te jatten
pi_68462942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Het principe is dat je hoort te betalen voor de service.

Je eist toch ook geen geld van de Mediamarkt voor je gekochte CD omdat het je buurman is gelukt om er een te jatten
ik heb netjes betaald, en vind dat de gene die niet betalen inderdaad gestraft moeten worden, maar dan moet ook de achterdeur dicht, waarvan dementor erkent dat die er is en zegt dat ze op de hoogte zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 15:49:51 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68463044
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef tboisgood het volgende:

[..]

ik heb netjes betaald, en vind dat de gene die niet betalen inderdaad gestraft moeten worden, maar dan moet ook de achterdeur dicht, waarvan dementor erkent dat die er is en zegt dat ze op de hoogte zijn.
pi_68463162
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef tboisgood het volgende:

[..]

Duidelijk, maar misschien is het probleem niet zo 1-2-3 op te lossen. Bij de Mediamarkt staan ook bewakers bij de deur en doen ze er alles aan om Fraude/diefstal te voorkomen, toch wordt er helaas best af en toe iets onbetaald meegenomen. Daarmee kun je als betalende klant, wat gewoon fatsoenlijk is als je het mij vraagt, toch niet eisen dat jij dan je aankopen gratis krijgt
pi_68463175
De producer heeft mij verzekerd dat ze druk bezig zijn maatregelen te nemen.
pi_68463232
vind het te kinderachtig voor woorden dat je gaat vertellen dat je gratis kijkt, als we met zijn alle genieten van de streams waarom ff niet die 8 euro in de pot gooien.
we willen allemaal streams en door te betalen kunnen we ook zorgen dat er in de toekomst van dit soort prog. op internet komen.
dus al kan je gratis kijken doe het niet en maak een account aan en neem een abbo voor een maand.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:56:05 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68463284
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef iteejer het volgende:
Wat die maatregelen zijn weet ik niet, maar het heeft er kennelijk wel in geresulteerd dat ik met mijn (betalende) emailadres niet meer op de site kan inloggen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 15:56:57 #12
128220 Peter6000
pi_68463314
Het heeft ook met binding te maken, als je BB en DGK hebt meegemaakt, en binding hebt met het subforum en met Bram en Bart, zul je sneller willen bijdragen dan als je die binding niet hebt.

Ik stoor me ook aan die triompfantelijke postings van users die er trots op zijn dat ze gratis kijken (gewoon, omdat het kan ), maar ga het voortaan maar negeren.
Heb mijn mening gegeven, en ze ervan overtuigen dat het not-done is, gaat waarschijnlijk toch niet lukken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:58:48 #13
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68463381
Misschien moeten ze het eerst wat spannender en boeiender maken voordat ze er een slot op gooien. Want deze mensen gaan echt geen betaalde stream nemen op basis van de afgelopen 24 uur.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_68463390
edit: sorry troll reactie, zou het niet meer doen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:01:55 #15
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68463482
Tsja, diegene die zijn deur open laat staan is medeschuldig aan de diefstal ...

( Ik heb wél betaald hoor!!!!!)
pi_68463508
En wat is nou die 8,-¤
Dat is niet veel voor een maand vermaak

@ Perlbitch, ik hoop dat ze jouw probleem snel kunnen oplossen...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:02:43 #17
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_68463517
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef iteejer het volgende:
DRM neem ik aan?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_68463521
Ah, TBO is hiermee tevens een publieke schandpaal geworden voor illegale kijkers... volwassen... misschien past het bij het gehele concept?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_68463641
Ze zijn op de hoogte en binnenkort kan 't niet meer. Daarmee is de kous af, ik ga niet meewerken aan een 'blacklist'. Wat daar 't doel ook van mag zijn.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')