Ja precies... en omdat het kan, lieve Myworld, is het nog niet toegestaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze er ook nog prat op en vinden zichzelf dapper en stoer. Kijk mij eens, ik jat een brood bij de bakker en ik eet mijn buikje rond![]()
Het principe is dat je hoort te betalen voor de service.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef tboisgood het volgende:
ik neem aan dat de redactie begrijpt dat ik me geld ga terug eisen als blijkt dat mensen de volledige 25 dagen gratis kunnen kijken.
dan ben ik gewoon opgelicht.
het gaat niet om die 8 euro die heb ik graag betaald en is zeker geen rib uit me lijf, het gaat om het principe.
ik heb netjes betaald, en vind dat de gene die niet betalen inderdaad gestraft moeten worden, maar dan moet ook de achterdeur dicht, waarvan dementor erkent dat die er is en zegt dat ze op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het principe is dat je hoort te betalen voor de service.
Je eist toch ook geen geld van de Mediamarkt voor je gekochte CD omdat het je buurman is gelukt om er een te jatten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef tboisgood het volgende:
[..]
ik heb netjes betaald, en vind dat de gene die niet betalen inderdaad gestraft moeten worden, maar dan moet ook de achterdeur dicht, waarvan dementor erkent dat die er is en zegt dat ze op de hoogte zijn.
Duidelijk, maar misschien is het probleem niet zo 1-2-3 op te lossen. Bij de Mediamarkt staan ook bewakers bij de deur en doen ze er alles aan om Fraude/diefstal te voorkomen, toch wordt er helaas best af en toe iets onbetaald meegenomen. Daarmee kun je als betalende klant, wat gewoon fatsoenlijk is als je het mij vraagt, toch niet eisen dat jij dan je aankopen gratis krijgtquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef tboisgood het volgende:
[..]
ik heb netjes betaald, en vind dat de gene die niet betalen inderdaad gestraft moeten worden, maar dan moet ook de achterdeur dicht, waarvan dementor erkent dat die er is en zegt dat ze op de hoogte zijn.
Wat die maatregelen zijn weet ik niet, maar het heeft er kennelijk wel in geresulteerd dat ik met mijn (betalende) emailadres niet meer op de site kan inloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef iteejer het volgende:
De producer heeft mij verzekerd dat ze druk bezig zijn maatregelen te nemen.
DRM neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef iteejer het volgende:
De producer heeft mij verzekerd dat ze druk bezig zijn maatregelen te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |