FOK!forum / Klaagbaak / Callcenter hier....
Marunadinsdag 28 april 2009 @ 15:25
Is het de afgelopen week callcenter+ week ofzo? Ik wordt in de afgelopen anderhalve week ten minste 2x daags gestalkt door allerlei 'geweldige aanbiedingen!!1!!11!!'

- Nee mijn huis hoeft geen nieuwe beveiliging!
- Nee ik wil mijn hypotheek niet oversluiten!
- Nee mijn stroom is groen genoeg!
- en Nee, ik hoef geen vakantiekaart

Klacht: Callcenters die de hele dag blijven bellen
Bonger1911dinsdag 28 april 2009 @ 15:26
Geen last van, gelukkig. Wel soms enquetes
Schokbrekerdinsdag 28 april 2009 @ 15:26
Infofilter
Gupjedinsdag 28 april 2009 @ 15:27
Het is me dus wel gelukt om je nummer of heel internet te verspreiden
leetzorsdinsdag 28 april 2009 @ 15:27
Hou ze aan het lijntje letterlijk en figuurlijk gaat verveling tegen mocht je die hebben.
Fooliqdinsdag 28 april 2009 @ 15:28


[ Bericht 100% gewijzigd door Fooliq op 28-04-2009 15:29:31 ]
Fooliqdinsdag 28 april 2009 @ 15:29
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Fooliq het volgende:

[..]



http://www.infofilter.nl
BluesRebeldinsdag 28 april 2009 @ 15:31
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Fooliq het volgende:

[..]

http://www.infofilter.nl
Pieter-utddinsdag 28 april 2009 @ 15:32
Telefoonaanbiedingen
#ANONIEMdinsdag 28 april 2009 @ 15:32
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Fooliq het volgende:

[..]

http://www.infofilter.nl
Quyxz_dinsdag 28 april 2009 @ 15:34
Kan iemand dat hele schema posten dat je kan volgen bij telefoonverkopers?
spijkerbroekdinsdag 28 april 2009 @ 15:34
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Fooliq het volgende:

[..]

http://www.infofilter.nl
spijkerbroekdinsdag 28 april 2009 @ 15:35
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan iemand dat hele schema posten dat je kan volgen bij telefoonverkopers?
Die uit 1993?
En jij denkt dat ze dan geen gezicht maken en vrolijk verder gaan met hun werk?
Quyxz_dinsdag 28 april 2009 @ 15:37
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die uit 1993?
En jij denkt dat ze dan geen gezicht maken en vrolijk verder gaan met hun werk?
Ik had het over de 2.0 versie uit 1998
danny91184dinsdag 28 april 2009 @ 15:38
Niet alle callcenter mensen kennen die lijst
TommyGundinsdag 28 april 2009 @ 15:39
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Fooliq het volgende:

[..]

http://www.infofilter.nl
Sjibbledinsdag 28 april 2009 @ 15:39
Groene stroom Het is een combinatie van alle centrales in je omgeving .
Gewoon voor het goedkoopste kiezen. Ik ga heus geen 30% extra dokken omdat het "groen" is.
Hoi_Piepeloidinsdag 28 april 2009 @ 15:39
Doe je mee aan van die enquetes? Vriendin van mij wordt ook gestalkt door allemaal bedrijven enzo , maar die doet mee aan enquetes, dan kan je wat winnen ofzo en moet je adres en telefoon ook opgeven .
Like-a-Bunnydinsdag 28 april 2009 @ 15:41
Vreemd, ik heb toch echt ook Infofilter ingevuld een tijd geleden, maar ik ben de vorige week ook al twee maal gebeld...
Okseldinsdag 28 april 2009 @ 15:41
Er is ook een 2.2, eind 1998.
danny91184dinsdag 28 april 2009 @ 15:41
Hier een lijst:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdf
spijkerbroekdinsdag 28 april 2009 @ 15:42
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had het over de 2.0 versie uit 1998
En jij denkt dat ze dan geen gezicht maken en vrolijk verder gaan met hun werk?
spijkerbroekdinsdag 28 april 2009 @ 15:43
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef danny91184 het volgende:
Hier een lijst:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdf
Created: 5/21/2002
Quyxz_dinsdag 28 april 2009 @ 15:45
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef danny91184 het volgende:
Hier een lijst:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscr.pdf
ja die was het, hehe
Quyxz_dinsdag 28 april 2009 @ 15:46
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze dan geen gezicht maken en vrolijk verder gaan met hun werk?
Het is toch niet serieus maar gewoon grappig om te lezen, hihi
J.Herrerdinsdag 28 april 2009 @ 16:04
Callcenter waar ik gewerkt heb was wel baas

Elke keer kloten en spookafspraken maken enzo
Er was elke week wel een borrel en er werden gewoon binnen joints gesmoked
Alleen na 2 jaar ofzo waren ze failliet gegaan

Wie ooit is gebeld door ene Jack Herrer om zich laten informeren over de ANW en mij probeerde te dissen door op te hangen heb ik keihard teruggedisst door er een adviseur langs te sturen als ik zo'n vragenlijstje had ingevuld Pwn
griekjeeedinsdag 28 april 2009 @ 16:07
niet netjes zijn, gewoon gelijk ophangen.
J.Herrerdinsdag 28 april 2009 @ 16:09
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
niet netjes zijn, gewoon gelijk ophangen.
Die mensen werden altijd op afwezig of niet bereikbaar gezet zodat ze altijd werden teruggebeld
Pollockdinsdag 28 april 2009 @ 16:11
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Schokbreker het volgende:
Infofilter
Daar houden de meeste callcenters zich niet eens aan. Kansloze subsidiespons that is.
spijkerbroekdinsdag 28 april 2009 @ 16:36
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef Pollock het volgende:
Daar houden de meeste callcenters zich niet eens aan. Kansloze subsidiespons that is.
En toch krijg ik nooit van dit soort telefoontjes, terwijl ik, voordat ik me inschreef bij infofilter, wel af en toe van deze klootmongolen aan de lijn kreeg. Then again, ik zet nooit, ever, mijn peroonlijke gegevens op websites die ik ook maar een klein beetje wantrouw.
Schokbrekerdinsdag 28 april 2009 @ 16:38
Ik werk zelf in de database-business, en wij (en een flink aantal van onze klanten) gebruiken keurig het Infofilter.

Zitten dik 2 miljoen namen in ondertussen.
Hoi_Piepeloidinsdag 28 april 2009 @ 20:05
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
niet netjes zijn, gewoon gelijk ophangen.
Ik heb eens zo'n gesprek netjes geprobeerd af te sluiten, was ik opeens een 'botte lompe trut' . Omdat ik mijn huistelefoonnummer niet wilde geven omdat niemand een abonnement wil bij mij thuis .
Volgende keer hang ik ook direct op
bijdehanddinsdag 28 april 2009 @ 20:16
Die energiebedrijven hebben ons hier al meer dan 8x gebeld in 5 dagen
Marunadinsdag 28 april 2009 @ 20:59
Van infofilter nog nooit gehoord, maar kan me niet echt voorstellen dat dat iets zal helpen...
B.E.Dwoensdag 29 april 2009 @ 09:05
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:59 schreef Maruna het volgende:
Van infofilter nog nooit gehoord, maar kan me niet echt voorstellen dat dat iets zal helpen...
omg dat meen je niet.
Zie de tekst onder je username
Schokbrekerwoensdag 29 april 2009 @ 09:07
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef B.E.D het volgende:

[..]

omg dat meen je niet.
Zie de tekst onder je username
Kai-Itzawoensdag 29 april 2009 @ 09:09
Heh leukste hobby is ze gewoon aan de telefoon houden zonder dat je op hun praatje ingaat. Jij zit bijvoorbeeld TV te kijken en je gaat ze leuk vertellen wat er allemaal langs komt, wat ze ook zeggen.