tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die klonen, rijk ik hierbij allemaal uit:
[ afbeelding ]
Ik val niet op met al mijn mattie's daarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Leer de straattaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jawel. Dat ze me niet mogen is een ander verhaal. Autist 4 life jeweetzelluf.
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen bananen. Nu moet ik gaan sloeberen bij de straat
Waarvan Akte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan weg
+36 voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geeft een koe water? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je niet weet wat dat betekent. Luister je geen ali B ofzo?
Ha, sukkel. Dat is de verkeerdequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is hij nu weg, kijk maar buiten
Daar werk ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen banen. Nu moet ik gaan werken bij de Albert Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |