Bron?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij het hardst faalde in baas zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
Om mensen zoals jou leeg te rovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de trein is helemaal niet gratis kankerjong
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Om mensen zoals jou leeg te roven
HOAX, jij kent niemand.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.
Als de verlichting het nou niet doet in jou straatquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?
wtf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Als de verlichting het nou niet doet ik jou straat
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen donker steegje, faalhaas
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit heb
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |