Bron?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij het hardst faalde in baas zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
Om mensen zoals jou leeg te rovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de trein is helemaal niet gratis kankerjong
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Om mensen zoals jou leeg te roven
HOAX, jij kent niemand.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.
Als de verlichting het nou niet doet in jou straatquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?
wtf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Als de verlichting het nou niet doet ik jou straat
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen donker steegje, faalhaas
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit heb
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?
tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die klonen, rijk ik hierbij allemaal uit:
[ afbeelding ]
Ik val niet op met al mijn mattie's daarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Leer de straattaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jawel. Dat ze me niet mogen is een ander verhaal. Autist 4 life jeweetzelluf.
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen bananen. Nu moet ik gaan sloeberen bij de straat
Waarvan Akte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan weg
+36 voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geeft een koe water? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je niet weet wat dat betekent. Luister je geen ali B ofzo?
Ha, sukkel. Dat is de verkeerdequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is hij nu weg, kijk maar buiten
Daar werk ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen banen. Nu moet ik gaan werken bij de Albert Heijn
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo jij bent kanker grappig, hahahaha
Just like I carequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Deze vond ik mooier dan die lease bak van jou
Hoe Fok! je dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan weg
HOAX! Je gebruikt PI's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Telefoon en onbeveiligde Wifi verbindingen! Crimineel dat ik ben dat ik daar zo even op inlog
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voorquote:
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.quote:
Zo hee, jij bent grappigquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.
of
Voordat je het weet zit je met een BMW 1 van de zaak opgescheept.
Ik heb hiervoor een betere baan gehad dan jij nu hebt.quote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een beter baan gehad dan jij nu hebt.
Hilarisch inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een BMW 1 is nooit grappig.
Ik heb geen idee wat je nu doet maar mijn baan was sowieso beter.quote:
Werken in de vis verwerking dat is pas levenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik werk al 5 jaar bij een supermarkt
Pfff, stomme blaataapquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu doet maar mijn baan was sowieso beter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief exclusief voor
Ik zou van je winnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daag me maar uit
http://gupjefok.mybrute.com/
Ik vind mezelf daar ook te goed voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.
of
Voordat je het weet zit je met een BMW 1 van de zaak opgescheept.
Zeg, ga je nog doen waar ik het met jou over had dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een betere baan gehad dan jij nu hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga je nog doen waar ik het met jou over had dan?
Modellenwerk.quote:
Ik heb nu geen keuze. Er is niks anders.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind mezelf daar ook te goed voor.
Oja, moet ik eerst mijn onderkin kwijt zien te raken.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, moet ik eerst mijn onderkin kwijt zien te raken.
Natuurlijk niet. Moet ook gebeuren en je verdient er toch ff wat mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach supermarkt is heus niet zo erg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |