Het is toch te gek voor woorden dat zelfs FOK! meedoet aan de taalverloedering die in Nederland op grote schaal plaats vind. Mensen die gaan roepen dat ik een taal-purist ben slaan de plank volledig mis, opdat het gewoon fouten zijn die niet gemaakt mogen worden door professionele site's.quote:De nadruk ligt op vriendelijk; dreigen, schelden en verwensingen zijn meestal niet bevoordelijk voor het terugkrijgen van je reageeroptie.
Tenenkrommende fout.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Collaborerende leuk woord heNee ik was bezig mijn FOBO aan te passen toen ik op deze pagina stuite. Voor de wat minder begaafde mensen, het betreft hier om dit zinnetje.
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat zelfs FOK! meedoet aan de taalverloedering die in Nederland op grote schaal plaats vind. Mensen die gaan roepen dat ik een taal-purist ben slaan de plank volledig mis, opdat het gewoon fouten zijn die niet gemaakt mogen worden door professionele site's.
Klacht FOK! moedigt taal verloedering aan!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/629/quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Collaborerende leuk woord heNee ik was bezig mijn FOBO aan te passen toen ik op deze pagina stuite. Voor de wat minder begaafde mensen, het betreft hier om dit zinnetje.
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat zelfs FOK! meedoet aan de taalverloedering die in Nederland op grote schaal plaats vind. Mensen die gaan roepen dat ik een taal-purist ben slaan de plank volledig mis, opdat het gewoon fouten zijn die niet gemaakt mogen worden door professionele site's.
Joun mening wordt niet geapricieerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Tenenkrommende fout.
Dit topic verklaar ik kansloos bij voorbaat.
Dank u.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat zelfs FOK! meedoet aan de taalverloedering die in Nederland op grote schaal plaats vindt. Mensen die gaan roepen dat ik een taal-purist ben slaan de plank volledig mis, opdat het gewoon fouten zijn die niet gemaakt mogen worden door professionele site's.
Weerleg het is dan, dit vind ik niet erg gefundeerd zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/629/
Prutser.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joun mening wordt niet geapricieerd.
Je slaat de plank nu echt volledig mis jijquote:
Nee, dit kon ik zelf ook nog wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hebben je ouders je geholpen bij het schrijven van dit verhaaltje?
Wat jij daar aanhaalt zijn geen fouten!.quote:
Alsof jij uberhaubt maar in de positie bent om over iemand anders te oordelen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Skylark. het volgende:
En dan heb ik interpunctie nog niet eens beoordeeld.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij daar aanhaalt zijn geen fouten!.
Lutser
Vond zelf van welquote:
Je markeerd een paar woordjes, en je bestempeld het als fouten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |