SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een leukere klacht geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
Gelukkig deed je remmertjuh het, anders was je mooi op je boeventronie gevallen
Dat is geen sjonniemobiel, dat is een 4-takt brommer, dus al een stuk minder herrie. Plus dat het een schakel is dus niet constant 9000 aan je hoofd.quote:
moop moooooooop, gas d'rop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dat is geen sjonniemobiel, dat is een 4-takt brommer, dus al een stuk minder herrie. Plus dat het een schakel is dus niet constant 9000 aan je hoofd.
Ja, man. Ik heb echt de hele dag 9000 aan mn harsens. Niet te filmen, echt ongeloveloos. Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dat is geen sjonniemobiel, dat is een 4-takt brommer, dus al een stuk minder herrie. Plus dat het een schakel is dus niet constant 9000 aan je hoofd.
Et tu Ed?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Buschauffeur's die geen richting aangeven... had volstaan als TT
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
ZOMG nog zo eentjequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Buschauffeur's die geen richting aangeven... had volstaan als TT
Op het blok na, is het een motorquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Schakelbrommers die op een motor lijken.
Mensen die snel optrekken en schakelen op een brommer om stoer te doen.![]()
![]()
Dit was gewoon een ctrl-c ctrl-v van de TT. Maar goed had het wel mogen verbeteren ja. Shame on me!quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef leetzors het volgende:
Volgens mij hoeven die buschauffeurs dat niet binnen de bebouwde kom of heb ik dat mis? Althans niet bij het wegrijden van een halte, toch terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |