Castratie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat gebeurt er dan als je Chrome gaat gebruiken? Je eerste orgasme ofzo ?
Dat ook ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef SiemPie666 het volgende:
Mensen die overal hun browserkeuze moeten verkondigen
mensen die aannames doen en op basis van die shit mensen belachelijk maken met hun eigen onwetendheidquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die denken dat IE op iets anders als Windows draait (zonder dat deze volledig verkloot wordt)
datisgeenbrowserlulquote:
niet met revo uninstallert.quote:
Een pc is windows ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een PC Windows is
Mensen die zich den goeien ouwen tijd nog kunnen herinnerenquote:
Ik heb niet echt een hoge indruk van jouw leven als dat afhankelijk is van een browser-programma.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Dropdown het volgende:
Mijn leven is begonnen!
Lieve god, vergeef me dat ik dit weet :')quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef powerlite het volgende:
ff een vraagje, als je alleen FF hebt, en die uninstal je, dan heb je geen internet browser meer.
hoe de fuck wil je dan nog op internet komen? :')
1 2 3 4 | open ftp.mozilla.org get "pub/firefox/releases/latest/win32/en-US/Firefox Setup 3.0.10.exe" bye |
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Dropdown het volgende:
Normaal duurde een pagina op Internet Explorer een seconde of 20, of liep hij zomaar vast. En met Firefox is het 1 klikje en je bent er.
Dat dus, icm Operaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef super-muffin het volgende:
Safari 4 op een Mac
het is nog maar een beta, maar o zo snel!
tabbladen zijn zo enorm overrated, hell het is zelfs gewoon kut...quote:Op woensdag 29 april 2009 03:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mensen die zich den goeien ouwen tijd nog kunnen herinneren![]()
Firefox![]()
Opera![]()
IE. Is het echt nodig daar zure grappen over te maken? Die lui zijn net gewend aan tabbladen.
Droogstoppels zijn er altijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hoge indruk van jouw leven als dat afhankelijk is van een browser-programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |