Het is geen Vespa.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Keiichi het volgende:
Moet die niet gewoon 2takt brandstofmengsmering hebben?
Ok, maar je hebt 2 soorten scooterolie. Half-synthetische en full-syntetische. Scooter komt uit 2006quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef L-uuc het volgende:
gewoon 2-takt olie in je olietankje (kleine dop naast de benzine dop). Ik gebruikt normaal altijd Castrol Power RS dus die zou ik je dan ook aanraden.
maakt volgens mij weinig uit. ik heb trouwens Repsol 2tak olie. voor de vivacity sportlinequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt 2 soorten scooterolie. Half-synthetische en full-syntetische. Scooter komt uit 2006
dat kan maar dan moet je de oliepomp blokeren en brommix is niet makelijk te vinden meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Keiichi het volgende:
Moet die niet gewoon 2takt brandstofmengsmering hebben?
Bij ons in het dorp bij de shell staat nog een bromix pompquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef T42 het volgende:
[..]
dat kan maar dan moet je de oliepomp blokeren en brommix is niet makelijk te vinden meer
hier in dorp hebben we 10 pompjes waarvan er nog 2 het verkopen (2jaar geleden nog allemaal)quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp bij de shell staat nog een bromix pomp
Contact gehad per mail, met de mensen van wie wij de scooter gekocht hebben, er gaat Half-synthetische olie in.quote:
Full is beter..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Contact gehad per mail, met de mensen van wie wij de scooter gekocht hebben, er gaat Half-synthetische olie in.
Kan wel zijn, maar wat ik begreep kan je niet in elke scooter full gooien, want dan loopt hij vast?quote:
ehh nee..?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar wat ik begreep kan je niet in elke scooter full gooien, want dan loopt hij vast?
Mijne is goudkleurigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |