das ook niet zo moeilijk als je de OP maakt,quote:
Ja maar toch, dat geeft me dan toch wel weer dat gevoel van geluk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:03 schreef jagga het volgende:
[..]
das ook niet zo moeilijk als je de OP maakt,_!
idd, hoe vaak ga je dat ding nog posten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef Gupje het volgende:
En jitzzze gaan we het over standaard grappen hebben![]()
Hoe vaak post jij die faalhaas pic
Dat vind ik niet zo lief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de buurvrouw van de trap afgooien
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de buurvrouw van de trap afgooien
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef Gupje het volgende:
En jitzzze gaan we het over standaard grappen hebben![]()
Hoe vaak post jij die faalhaas pic
slijmbalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Gupje het volgende:
Maar niet dat ik je niet mag hoor Jitzzzze
Ik ben ook niet zo liefquote:
Wat ben jij ineens serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.
Ik zeg dat zodra het over de Marine gaat, jij weer aan komt met allerlei makkelijke homo-grappen. Je beweert vervolgens dat je wel geïnteresseerd bent, maar dat blijkt niet uit je reacties/opmerkingen/grappen vind ik.
stoute meiskes zijn sexyquote:
Ja ik verveel me dus dan moet ik maar wat posten en dan pak ik maar een inkoppertje, bijv: Marinequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over standaard grappen.
Ik zeg dat zodra het over de Marine gaat, jij weer aan komt met allerlei makkelijke homo-grappen. Je beweert vervolgens dat je wel geïnteresseerd bent, maar dat blijkt niet uit je reacties/opmerkingen/grappen vind ik.
Ja, ware het niet dat de buurvrouw gele huispakken draagt en als ze buiten komt het net lijkt alsof ze voor de tnt werkt (niet dat daar iets mis mee is, want dat doe ik ook, alleen zie je dat niet aan mij)quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]_!
Slipknot keihard op de achtergrond en je hebt een geweldige videoclip!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ben in een serieuze bui vandaag. Ben een beetje klaar met dat gebagger.
Geef je 5 min om mijn oude vertrouwde Jitzzze terug te geven!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ben in een serieuze bui vandaag. Ben een beetje klaar met dat gebagger.
Maar elke keer dezelfde grappen maken tegen dezelfde persoon gaat nogal vervelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik verveel me dus dan moet ik maar wat posten en dan pak ik maar een inkoppertje, bijv: Marine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |