Mooiquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef JacMar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!! Gelukt!
Ik ga nu een kopje Dulsão do Brasil proberen...
Hoe zit dat eigenlijk bij de Bijenkorf? Kan je daar gratis koffie lurpen of moet je een minimaal aantal bestellen voor je aan de bar mag hangen? Want ik krijg altijd een aanbod voor wat te drinken, maar tot nu toe heb ik het altijd afgeslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Ik ga hem eerst wel proeven bij de Bijenkorf
Zal je trouwens elke keer moeten doen als het interne reservoirtje leeg is.. Als je dus koffie zet, en je watertankje is leeg, dan gebruikt ie het interne reservoirtje waar ook water in zit.. Als die leeg is moet je 'm dus op deze manier opnieuw vullen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef JacMar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!! Gelukt!
Ik ga nu een kopje Dulsão do Brasil proberen...
Pas geleden voor het eerst in die shop geweest.. Ik moet zeggen, ik heb het aanbod ook afgeslagen. Wat een ballen daar aan die koffiebar..quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:03 schreef Icefire het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk bij de Bijenkorf? Kan je daar gratis koffie lurpen of moet je een minimaal aantal bestellen voor je aan de bar mag hangen? Want ik krijg altijd een aanbod voor wat te drinken, maar tot nu toe heb ik het altijd afgeslagen.
Is gewoon gratisquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:03 schreef Icefire het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk bij de Bijenkorf? Kan je daar gratis koffie lurpen of moet je een minimaal aantal bestellen voor je aan de bar mag hangen? Want ik krijg altijd een aanbod voor wat te drinken, maar tot nu toe heb ik het altijd afgeslagen.
Misschien is de vogel die erin zit lui geworden en dient ie vervangen te worden?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef Alcatrash het volgende:
Mijn Krups koekoeksklokje perforeert soms de folie op de cup niet goed, waardoor er geen koffie uit komt. Op die manier al 10 cupjes verspild deze maand, toch een beetje jammer. Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad? Nespresso heeft al aangeboden om te repareren maar nu gaat het alweer een weekje goed. Nog even aankijken dus...
Ik heb dat ook wel eens gehad met t goedkope Magimix apparaatje wat ik op t werk heb.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef Alcatrash het volgende:
Mijn Krups koekoeksklokje perforeert soms de folie op de cup niet goed, waardoor er geen koffie uit komt. Op die manier al 10 cupjes verspild deze maand, toch een beetje jammer. Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad? Nespresso heeft al aangeboden om te repareren maar nu gaat het alweer een weekje goed. Nog even aankijken dus...
vandaag geproefd in de boetiek. vond er weinig aan. gewoon. koffie.quote:
hmm, ik had net voordat hij uitkwam al veel cups besteld dus wacht dan nog maar even met een nieuwe bestelling. Helemaal als hij niet echt speciaal is.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef DJMomo het volgende:
[..]
vandaag geproefd in de boetiek. vond er weinig aan. gewoon. koffie.
Vanmiddag hoop ik hem te hebben. Heb hem nergens goedkoper gezien dus ga ik maar gewoon naar de winkel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef Debsterr het volgende:
Iemand de nieuwe Lattissima Premium al in huis? Of enig idee of 'ie ergens al onder de ¤499,- verkocht wordt?
Je moet hem natuurlijk eerst ook flink voorspoelen voordat je hem voor de 1ste keer gebruiktquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
Ja, eerste macchiato achter de kiezen en hij smaakt zoals het apparaat ruikt. Nieuw en naar een fabriek.
Goed, ik kom later wel weer terug als de nieuwigheid er echt af is. De fabrieks-nasmaak ook.![]()
![]()
Maar eindelijk geen gepruts meer met dieAeroccino
![]()
Hier zit dus een half gelukkig mens. Vanavond heel en intens gelukkig. Vast!
Dat heb ik natuurlijk ook wel gedaan. Heb alles keurig volgens het boekje gedaan anders sloop ik het ding al door er alleen naar te kijken. En nog lijkt het alsof ik een fabriek heb af zitten likken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk eerst ook flink voorspoelen voordat je hem voor de 1ste keer gebruikt
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk ook wel gedaan. Heb alles keurig volgens het boekje gedaan anders sloop ik het ding al door er alleen naar te kijken. En nog lijkt het alsof ik een fabriek heb af zitten likken.
Je hebt de hele avond koffie gedronken tot de smaak weg was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Noek het volgende:
Het is allemaal heerlijk! Hij werkt nu dus perfect en de koffie is darn good.
Ja, bedankt man!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt de hele avond koffie gedronken tot de smaak weg was?![]()
Sterkte met slapen vannacht
Da's wel relaxed zo'n leenapparaat. Hoelang geldt garantie? Heb em nu zo'n 2 jaar (maar ik vrees geen aankoopbewijs meer...)quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef MissHobje het volgende:
euhm resetten naar fabrieksstand? staat ergens in het boekje.. ( ik dacht alle knopjes ingedrukt houden ofzo weet nie meer) Heb je nog garantie ?
En anders de nespresso service lijn bellen, stel dat ie ter reparatie moet, krijg je een leen apparaat
Kan je de hoeveelheid water niet zelf aanpassen? Ik kan dit wel op mijn LeCube door het knopje (espresso/lungo) ingedrukt te houden, de volgende keer wordt deze hoeveelheid water gebruikt met een kleine druk op de knop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Quoi het volgende:
Sinds een aantal maanden neemt de hoeveelheid per kopje af. Een lungo is gewoon een klein espressootje. Ding al ontkalkt, maar dit heeft geen effect. Heb het idee dat er ergens iets lekt.
Iemand misschien hetzelfde (gehad)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |