And we don't give give a fuckquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie jetsers staan, dan verwacht ik ook jetsers in de OP!
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk, dat staat al vast
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie jetsers staan, dan verwacht ik ook jetsers in de OP!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?
[..]
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?
Nee de rechter heeft besloten dat ik 5 meter uit haar buurt moet blijven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?
[..]
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?
Wat een klootzak..quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee de rechter heeft besloten dat ik 5 meter uit haar buurt moet blijven.
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een klootzak..
Beetje flirten moet kunnen toch
Op dit moment zijn er hier ook weinig dames in het pand. En wat er is is gewoon niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehehe.
Op dit moment hebben we eigenlijk bar weinig dames in het pand.
De 2 die er zitten zijn nou ook niet echt dat je zegt
We zoeken nog wel 2 vrouwen voor sales ondersteuning.
Ja ben je hard?quote:
kei hard...en ik kan mn arm ook niet helemaal meer strekken...quote:
Wil je sollicitieren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er hier ook weinig dames in het pand. En wat er is is gewoon niets.
Aardig meer niet. Er is er geloof ik 1tje die wel de naam lekker ding mag hebben maar nu dus niet aanwezig
Qua mannen zit het hier vol. Alleen nog geen tegengekomen waarvan ik kwijlneigingen krijg.
Zijn leuk en dr zit dr best één tussen die ik tussen de lakens zou willen tegenkomen
Maar lekker ding.. Mwah..
Sales dames kunnen leuk zijn
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kei hard...en ik kan mn arm ook niet helemaal meer strekken...
iets te lang in de sportschool gebleven
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.
secretaressequote:[..]
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebben
Deden we toch al?quote:
Ik dacht eerder pijpslet. Maar hej volgens mij is dat hetzelfde.quote:secretaresse
true truequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Deden we toch al?
[..]
Ik dacht eerder pijpslet. Maar hej volgens mij is dat hetzelfde.
Je bent een mod op FOK, daa kan je elke functie aan toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.
[..]
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |