Zou kunnen, het is nu 6 uur, dat is wel een logische tijd voor einde shift.quote:
Dit is wel een erg unieke vorm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Och romantiek kan vele vormen aannemen.Maar je bent dus wel nieuwsgierig?
Hij kon wel ff doei zeggen, hoe asociaal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is nu 6 uur, dat is wel een logische tijd voor einde shift.
Op zich wel. Wij zijn zijn entertainment, maar wat krijgen we er voor terug? Niks!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij kon wel ff doei zeggen, hoe asociaal![/troll]
We hadden het eigenlijk moeten vragen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zich wel. Wij zijn zijn entertainment, maar wat krijgen we er voor terug? Niks!
Oeh je bent nog internetflirtvirgin..quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is wel een erg unieke vorm.
Hm.. ja.. een beetje.
We hadden alvast doei moeten zeggen. Zoiets hoor je aan te voelen.quote:
Jij bent pro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oeh je bent nog internetflirtvirgin..![]()
Ja, maar de tijd ging veel te snel. Ik merkte niet eens dat de half uurtje voorbij ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We hadden alvast doei moeten zeggen. Zoiets hoor je aan te voelen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:11 schreef Rasher het volgende:
Ben aan het lurken.
Interessante wending van het topic, goede vorm van entertainment.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:11 schreef Rasher het volgende:
Ben aan het lurken.
Interessante wending van het topic, goede vorm van entertainment.
Mja, als je pro bent, dan word ik makkelijk ingetuind (? ) enzo.quote:
Ik zat te roddelen over jou en dan kom je ineens tevoorschijn.quote:
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zat te roddelen over jou en dan kom je ineens tevoorschijn.
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, als je pro bent, dan word ik makkelijk ingetuind (? ) enzo.
Hoe onbeleefd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.![]()
Juist diegene die dat zeggen zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.
Dus ben je nog steeds op werk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.Jullie twijfelde zelfs nog. Eigen schuld.
Ik kan alleen maar zeggen 'Zoals de waard is...'quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:20 schreef Rasher het volgende:
[..]
Juist diegene die dat zeggen zijn niet te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |