SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Wat doe je eigenlijk voor saai werk? Tenminste zo klinkt het..quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:34 schreef Rasher het volgende:
Moet nog 30 minuten, daarna is alles geoorloofd. Maar als ik me ga vervelen dan gaan dat 30 hele lange minuten worden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:39 schreef L.no het volgende:Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak aangiftes voor im- en export zendingen. ben geen ambtenaar maar doe wel allerlei douane zaken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor saai werk? Tenminste zo klinkt het..
True, true.quote:
Daar heeft de gemeente er iig geen last van.quote:
Mijn vader´s beroep was het controleren van dat spul volgens mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:43 schreef Rasher het volgende:
[..]
Maak aangiftes voor im- en export zendingen. ben geen ambtenaar maar doe wel allerlei douane zaken.
Goed idee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:47 schreef Rasher het volgende:
Laten we subsidie aanvragen, omdat we geen overlast bezorgen, geen vuilnis achter laten en zo ons steentje toch bijdragen aan de maatschappij.
Ah, altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn vader´s beroep was het controleren van dat spul volgens mij.
5 min. afstand, dan ben ik alweer thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over een klein half uur zijn we van ´m af.
Ik weet niet waarom, maar ik voel me ineens nerveus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over een klein half uur zijn we van ´m af.
De hele dag staren naar een scherm op werk en dan thuis doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
5 min. afstand, dan ben ik alweer thuis
Ga koffie zetten en jullie gewoon verder vervelen.
Hij controleerde het papierwerk enzo.. wat jij invult-schrijft dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:52 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ah, altijd leuk.Ik raak eigenlijk maar zelden de paketten aan. Staar heel de dag naar een beeldscherm.
Jaren geleden wel mee moeten helpen bij inzage van de paketten. Komt echt de raarste dingen tegen.
Vlinders in je buik?quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik voel me ineens nerveus.
Oh gelukkig maar. Vijf minuten redden we wel zonder jou.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
5 min. afstand, dan ben ik alweer thuis
Ga koffie zetten en jullie gewoon verder vervelen.
Natuurlijk krijg ik vlinders van iemand waarvan ik niet eens weet hoe ie eruit ziet.quote:
Och romantiek kan vele vormen aannemen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg ik vlinders van iemand waarvan ik niet eens weet hoe ie eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |