Dank je.quote:
Dus eigenlijk allebei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat was precies mijn gedachtengang. Hype is gemaakt door de media en een rage meer door de mensen zelf, die bepalen dat iets ineens "in" is.
Ik denk dat het hetzelfde is maar rage Nederlands en hype Engels, en onze taal verengelst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat was precies mijn gedachtengang. Hype is gemaakt door de media en een rage meer door de mensen zelf, die bepalen dat iets ineens "in" is.
rage in het engels heeft een hele andere betekenis ehquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik vraag me idd af wat Starbucks dan is. Maar volgens mij is hype gewoon het Engelse woord voor rage, terwijl rage eigenlijk ook Engels lijkt.
[edit] Frits was eerder.
quote:hype [hajp] de; m -s iets nieuws dat tijdelijk sterk de aandacht trekt, maar weinig voorstelt
Een vereiste voor een hype is dus dat het weinig voorstelt en dat het nieuw is. Een rage kan dus ook iets ouds zijn dat ineens populair wordt en wel iets voorstelt. Ik leer nog eens iets om half zes 's ochtendsquote:ra·ge [raazje] de; v(m) -s iets dat tijdelijk erg populair is
Ja, maar het lijkt wel Engelsquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:23 schreef L.no het volgende:
[..]
rage in het engels heeft een hele andere betekenis eh
Iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:24 schreef Rasher het volgende:
Iets wordt toch pas een rage als het in gebruik is genomen door de consument?
Hypes, zoals bij spellen of films, die kunnen vaak al zwaar uit de hand lopen voordat het spel/de film uit is.
Daar zit het verschil in, denk ik. Geen zin om op te zoeken
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
IddDenk ik nu ook.
Nu kan ik rustig slapen. Dat ga ik maar eens doen, moet over 6 1/2 uur mn bed uit zijn.
Doei Stengeltje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje.
Jullie ook allemaal, als jullie dat gaan doen iig.
Yeah.. ik ben niet zo hyper meer, dus het zal niet lang duren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje.
Jullie ook allemaal, als jullie dat gaan doen iig.
Wij zijn gewoon 'tools' voor jouw entertainment?quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:34 schreef Rasher het volgende:
Moet nog 30 minuten, daarna is alles geoorloofd. Maar als ik me ga vervelen dan gaan dat 30 hele lange minuten worden.
Ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon 'tools' voor jouw entertainment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |