Vaak poetsen dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Das een goeie iddNooit bij stil gestaan.
Zo'n erg moment vind ik dat altijd, als comedy central ineens overgaat in blije kinderseries en je weet dat je al weer te laat gaat slapen.quote:
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ah zo. Ik drink het alleen zwart en sterk. Hoor altijd mensen klagen als ik koffie heb gezet over dat het ze het te sterk vinden en niet trekken
.
Ik drink het meestal zwart, soms verkeerd, meestal als ik al veel heb gehad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:59 schreef Rasher het volgende:
[..]
Drink alleen zwarte met melk en suiker, of zwart. De rest allemaal zwart. Wil ik nog wel eens een overdosis aan melk & suiker. Koffie verkeerd is ook wel goeie.
Sommige hypes kunnen best leuk zijn, alleen kan ik niet op eentje opkomen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het een paar keer gehaald in Praag, dacht als iedereen het zo geweldig vind moet ik het eens proberen. Verschillende gehaald, maar viel allemaal redelijk tegen eigenlijk.
Maarja ik moet hypes ook niet geloven.
Ah hij komt zo uit bed om naar zn werk te gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:09 schreef L.no het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen voordat mijn vader pissig wordt.!
Gewoon zeggen dat je net wakker bent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:09 schreef L.no het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen voordat mijn vader pissig wordt.!
Jup, ik hoor 'm alquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah hij komt zo uit bed om naar zn werk te gaan?.
Welterusten.
Hype is als iets populair wordt gemaakt door reclame/erover praten etc.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:12 schreef Sapstengel het volgende:
Flippo's was een leuke hype. Of was dat meer een rage? Of is dat hetzelfde?
Trustenquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik hoor 'm al![]()
* L.no doet pyjama aan en rent weg
bye iedereen
Geniaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:12 schreef Rasher het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je net wakker bent.
Doei!quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik hoor 'm al![]()
* L.no doet pyjama aan en rent weg
bye iedereen
Haha dat was precies mijn gedachtengang. Hype is gemaakt door de media en een rage meer door de mensen zelf, die bepalen dat iets ineens "in" is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:13 schreef Rasher het volgende:
[..]
Hype is als iets populair wordt gemaakt door reclame/erover praten etc.?
Rage is als het populair wordt door gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |