neem foto's mee als ej terug bent, anders wordt Rasher boos enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga meer eten zoeken. Misschien even een pizza in de oven doen ofzo.
?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:29 schreef Rasher het volgende:
Heb wiener melange meegenomen uit de koffie automaat.
Subtiel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:29 schreef RoW_0 het volgende:
♦-3☺25656A3S○1'┴8^¡N•♦♦☺☻☻♠♠◘877♦Ä↨→6♦♣,7▓GY9Y³a9•6òÔOÌ,Ö7X
jaaaa.. als ik dit decodeer; dan staat er;
TS is een kutwijf.
Why? Je wilt totaal niet gaan slapen vanaaf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:29 schreef Rasher het volgende:
Heb wiener melange meegenomen uit de koffie automaat.
Ik ben aan het werken, yup.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
?
Je bent aan het werk nu? Of heb je thuis een koffie automaat?
Jawel, rond een uur of kwart over 6, als ik thuis arriveer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Why? Je wilt totaal niet gaan slapen vanaaf?
Transport. Maak aangiftes voor douane en alles wat daar omheen gebeurt. Saai kantoorbaantje, maar nacht diensten zijn wel relaxed. Beetje betaald krijgen voor te internetten. Werk moet gedaan worden tussen 10 en 6 smorgens, maar het is zo weinig dat ik heul veul vrije tijd heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah, wel relaxed je werktijd doorkomen dan, beetje fokken. Werk je in de beveiliging?
.
Gratis internet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:34 schreef Rasher het volgende:
[..]
Transport. Maak aangiftes voor douane en alles wat daar omheen gebeurt. Saai kantoorbaantje, maar nacht diensten zijn wel relaxed. Beetje betaald krijgen voor te internetten. Werk moet gedaan worden tussen 10 en 6 smorgens, maar het is zo weinig dat ik heul veul vrije tijd heb.
Eet dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |