Want in Mac heb je natuurlijk geen virussen.quote:
Vrijwel niet, neequote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef L.no het volgende:
Want in Mac heb je natuurlijk geen virussen.
Vroeger niet, maar tegenwoordig toch wel? Al wint windows wel met het aantal virussen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vrijwel niet, nee
Das juist een van de grote voordelen van Mac (nog wel)
Is dat geen spy-ware?quote:
Ik ken inderdaad geen programma dat zich zonder het invoeren van een geldig admin-wachtwoord in een Mac kan nestelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Want in Mac heb je natuurlijk geen virussen.
Het loont nog steeds bijna niet om een virus voor Mac te schrijven. Er zijn er volgens mij wel een aantal, maar echt nog te weinig dat het echt een bedreiging is. Daar komt bij dat MacOS niet zo lek als een mandje is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:14 schreef L.no het volgende:
Vroeger niet, maar tegenwoordig toch wel? Al wint windows wel met het aantal virussen.
Ze zullen vast een bedreiging zijn, maar het is gewoon zelden dat men uberhaupt eentje zal krijgen, maar dat neemt niet weg dat je er geen zult krijgen. Komt het niet puur omdat er meer mensen Windows gebruiken dat er meer virussen voor gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:26 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het loont nog steeds bijna niet om een virus voor Mac te schrijven. Er zijn er volgens mij wel een aantal, maar echt nog te weinig dat het echt een bedreiging is. Daar komt bij dat MacOS niet zo lek als een mandje is.
sorry. ik hou al op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik twijfelde nog of ik dat zinnetje weg moest halen, omdat het anders weer PC vs Mac zou worden. Mijn fout.
Ja, dat is inderdaad denk ik de belangrijkste reden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:32 schreef L.no het volgende:
Ze zullen vast een bedreiging zijn, maar het is gewoon zelden dat men uberhaupt eentje zal krijgen, maar dat neemt niet weg dat je er geen zult krijgen. Komt het niet puur omdat er meer mensen Windows gebruiken dat er meer virussen voor gemaakt zijn?
Stel dan niet eerst nog een vraag over het onderwerpquote:
Stiekem moest ik het toch weten, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad denk ik de belangrijkste reden.
[..]
Stel dan niet eerst nog een vraag over het onderwerp
Ik houd ook op.
Is het probleem van de corrupte mp3tjes al opgelost?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik zet zometeen er in ieder geval Windows 7 op.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik neem aan van wel, anders merk ik het zo wel.
Ik moet trouwens wel zeggen dat Windows 7 erg soepel draait, en dat ze nu nog meer van Apple Linux hebben gejat is alleen maar beter.
Al langquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Is het probleem van de corrupte mp3tjes al opgelost?
http://www.techzine.nl/ni(...)n-corrupt-maken.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |