Aanslag koninginnedag?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
wow net kijken op Ned 1. is een of andere mongool met z'n auto door de menigte gereden.... 14 gewonden ofzo en mensen die gereanimeerd moeten worden!
Pff...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ja best ziek. Dit is dus 100 meter van het huis van mijn ouders he! Zij stonden daar ook
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff...
Die beelden van RTL zijn trouwens heavy
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Ja, heftig he?! Ik kreeg echt een hele laag kippenvel op m'n armenquote:
ik echt koude rillingen over mijn rug...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heftig he?! Ik kreeg echt een hele laag kippenvel op m'n armen
Ja inderdaad, die kreeg ik er ook bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik echt koude rillingen over mijn rug...
Niks overkomen mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ja best ziek. Dit is dus 100 meter van het huis van mijn ouders he! Zij stonden daar ook
ik had het over meeuwisquote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ? nee johhoe kwam je erbij
btw mensen die iemand hebben gezien met een witte staaf met oranje knipperende lichtjes erin: dat was er 1 van ons haha.
was makkelijk moesten vrienden ons zoeken, die staven omhoog knipperend kon je over heel plein zien haha.
sfeer was in elk geval super
Tante van mij woont ook daar in de buurt!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
die nummers wel gehoord, dacht dat ze gewoon een plaat op hadden gezetquote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nummer van brabant kwam hij podium op, toen heeft hij nog liedje gezongen van Proosten, dondert en het bliksemt ....
Gelukkig dat ze maar lichtgewond zijn, maar wat een kut dag was het gisteren zeg!quote:TILBURG - In Tilburg is donderdag rond halfzeven de bus van gehandicaptendrumband Prinses Juliana teruggekeerd. Vrijwilligers van de drumband waren betrokken bij het drama tijdens de viering van Koninginnedag in Apeldoorn. Bij het ongeval raakten vijf Tilburgers gewond, waarvan één ernstig. Het gaat om drie volwassenen en twee kinderen.
De gemeente Apeldoorn denkt later op de vrijdag meer informatie over de gewonden te kunnen geven. De drumband, die bestaat uit 25 leden met een verstandelijke beperking, stond op de kruising te wachten om aan het defilé deel te nemen. De band was uitgenodigd omdat zij vernoemd is naar prinses Juliana, wiens honderdste geboortedag werd herdacht.
De Tilburgse slachtoffers behoren tot de in totaal acht lichtgewonden die vielen bij de viering in Apeldoorn. Daar reed een 38-jarige man uit het Gelderse Huissen rond tien voor twaalf met een auto door twee afzettingen in op de menigte. Bij de actie, die volgens justitie bewust gepland was, vielen vijf doden en vijf zwaargewonden.
De bestuurder, die zelf ook zwaargewond raakte, werd aangehouden op verdenking van het plegen van een aanslag op het Koninklijk Huis. Ook werd hij verdacht van moord of doodslag op mensen uit het publiek. De man overleed donderdagnacht aan zijn verwondingen.
Paulien Gimbrere uit Ulvenhout en royaltyfotograaf Edwin Smulders uit Eindhoven waren getuige van het drama. Klik op de audio-link voor hun reacties. Daar is ook de compilatie van de gebeurtenissen in Apeldoorn te beluisteren. Klik op de video-link voor het verslag van Paul van Asseldonk en de reactie van burgemeester Vreeman.
Tja voor mijn oudersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef existenz het volgende:
internet is sneller, dus krant haal ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |