quote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik eerder was opgestaanhadik die opmerking willen plaatsen![]()
![]()
Wat is dat twitteren eigenlijk?Ik hoor er iedereen over, maar heb geen enkel idee... zal wel weer zon mode-ding zijn, dus helemaal niks?
twitter is het posten van kleine tekst berichten max 160 tekens om te vertellenwat je dan doet!quote:
+quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
twitter is het posten van kleine tekst berichten max 160 tekens om te vertellenwat je dan doet!
sorry ik check mijn fobo maar eens in de maandquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef theKiD het volgende:
Ow ja @Toma... Alsof ik dat nu nog weet, na ruim 3 weken
Ok thnxquote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
twitter is het posten van kleine tekst berichten max 160 tekens om te vertellenwat je dan doet!
Ok, meteen duidelijk dat dat niks voor mij is.. die www op hyves is al 1 jaar, 4 maanden en 25 dagen onveranderd bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
+
Een soort wie wat waar van hyves
me to.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
Twitter, wel gehorod maar nooit naar gekeken
Same here. Ben het niet van plan ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
Twitter, wel gehorod maar nooit naar gekeken
Mijn twitter of dat twittergeheim?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mij net even aangemeld om dat van Zusje te kunnen lezen
smoesjesquote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mij net even aangemeld om dat van Zusje te kunnen lezen
Inderdaad. Net alsof ik wil dat mensen de hele dag weten wat ik aan het doen benquote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef VoreG het volgende:
Ik snap mensen die Twitteren echt niet... Kuthype..
Je kan het beter omdraaien. Zijn er serieus mensen die het iets kan schelen wat jij de hele dag aan het doen bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof ik wil dat mensen de hele dag weten wat ik aan het doen benNet alsof ik wil weten wat zij de hele dag doen!
Meteen weer zo negatiefquote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan het beter omdraaien. Zijn er serieus mensen die het iets kan schelen wat jij de hele dag aan het doen bent.
Geloof mij, ze zijn er zat. En als ze dat gelezen hebben gaan ze je opbellen om te zeggen dat je uit bed moet komen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef VoreG het volgende:
Zouden mensen het echt boeiend vinden om te lezen dat ik om 13.00 uur nog steeds in mn nest lig weg te rotten?
Dat was toch die van existenz?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
mijn twitter:
7:00: Lul sjorren
8:00 opstaan
8:30 spuit ophalen
9:00 langs de wallen
12:00 geld innen![]()
o jah, kloptquote:
Sjor ik maar zo kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |