Aanslag koninginnedag?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
wow net kijken op Ned 1. is een of andere mongool met z'n auto door de menigte gereden.... 14 gewonden ofzo en mensen die gereanimeerd moeten worden!
Pff...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ja best ziek. Dit is dus 100 meter van het huis van mijn ouders he! Zij stonden daar ook
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff...
Die beelden van RTL zijn trouwens heavy
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Ja, heftig he?! Ik kreeg echt een hele laag kippenvel op m'n armenquote:
ik echt koude rillingen over mijn rug...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heftig he?! Ik kreeg echt een hele laag kippenvel op m'n armen
Ja inderdaad, die kreeg ik er ook bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik echt koude rillingen over mijn rug...
Niks overkomen mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Ja best ziek. Dit is dus 100 meter van het huis van mijn ouders he! Zij stonden daar ook
ik had het over meeuwisquote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ? nee johhoe kwam je erbij
btw mensen die iemand hebben gezien met een witte staaf met oranje knipperende lichtjes erin: dat was er 1 van ons haha.
was makkelijk moesten vrienden ons zoeken, die staven omhoog knipperend kon je over heel plein zien haha.
sfeer was in elk geval super
Tante van mij woont ook daar in de buurt!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef PierreTT het volgende:
die nummers wel gehoord, dacht dat ze gewoon een plaat op hadden gezetquote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nummer van brabant kwam hij podium op, toen heeft hij nog liedje gezongen van Proosten, dondert en het bliksemt ....
Gelukkig dat ze maar lichtgewond zijn, maar wat een kut dag was het gisteren zeg!quote:TILBURG - In Tilburg is donderdag rond halfzeven de bus van gehandicaptendrumband Prinses Juliana teruggekeerd. Vrijwilligers van de drumband waren betrokken bij het drama tijdens de viering van Koninginnedag in Apeldoorn. Bij het ongeval raakten vijf Tilburgers gewond, waarvan één ernstig. Het gaat om drie volwassenen en twee kinderen.
De gemeente Apeldoorn denkt later op de vrijdag meer informatie over de gewonden te kunnen geven. De drumband, die bestaat uit 25 leden met een verstandelijke beperking, stond op de kruising te wachten om aan het defilé deel te nemen. De band was uitgenodigd omdat zij vernoemd is naar prinses Juliana, wiens honderdste geboortedag werd herdacht.
De Tilburgse slachtoffers behoren tot de in totaal acht lichtgewonden die vielen bij de viering in Apeldoorn. Daar reed een 38-jarige man uit het Gelderse Huissen rond tien voor twaalf met een auto door twee afzettingen in op de menigte. Bij de actie, die volgens justitie bewust gepland was, vielen vijf doden en vijf zwaargewonden.
De bestuurder, die zelf ook zwaargewond raakte, werd aangehouden op verdenking van het plegen van een aanslag op het Koninklijk Huis. Ook werd hij verdacht van moord of doodslag op mensen uit het publiek. De man overleed donderdagnacht aan zijn verwondingen.
Paulien Gimbrere uit Ulvenhout en royaltyfotograaf Edwin Smulders uit Eindhoven waren getuige van het drama. Klik op de audio-link voor hun reacties. Daar is ook de compilatie van de gebeurtenissen in Apeldoorn te beluisteren. Klik op de video-link voor het verslag van Paul van Asseldonk en de reactie van burgemeester Vreeman.
Tja voor mijn oudersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef existenz het volgende:
internet is sneller, dus krant haal ik niet
Hoorde net dat ze op de Korte Heuvel de muziek zachter hebben gedaan en dat Irish Pub gewoon dicht is gegaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
Sfeer op braderies ging snel achteruit voor rest wel leuke dag gehad met vrienden
Jong tilburg zingt en vuurwerk was ook afgelast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ze op de Korte Heuvel de muziek zachter hebben gedaan en dat Irish Pub gewoon dicht is gegaan.
Wat ik hoorde van vrienden was dat er om 18:00u een minuut stilte werd gehouden op piusplein en de feesten die normaal tot 23u duurden, nu tot 21u zijn doorgegaan.. Maar dit heb ik gehoord/ begrepen, ik was er zelf niet bij..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ze op de Korte Heuvel de muziek zachter hebben gedaan en dat Irish Pub gewoon dicht is gegaan.
Ik ook niet.. en ik moet vanavond om 19u op me werk zijn.. tot morgenvroeg 7quote:
Mss wel door naar een fietsenmaker te gaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
moet iemand hebben die weet hoe ik schijfremmen moet bijstellen van fiets haha
geen zin inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mss wel door naar een fietsenmaker te gaan?
ik vraagquote:
Wat had je dan gehoopt? Dat iemand zei: "joh Crazy, ik verveel me, jij hebt er geen zin in, dus ik ga die dingen wel voor je bestellen?"quote:
Doe dat isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat had je dan gehoopt? Dat iemand zei: "joh Crazy, ik verveel me, jij hebt er geen zin in, dus ik ga die dingen wel voor je bestellen?"
Korte Heuvel ging gewoon door tot 23 uur zoals geplanned!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik hoorde van vrienden was dat er om 18:00u een minuut stilte werd gehouden op piusplein en de feesten die normaal tot 23u duurden, nu tot 21u zijn doorgegaan.. Maar dit heb ik gehoord/ begrepen, ik was er zelf niet bij..
Lees het ook net, een burger die voor ze werkt. Echt verschrikkelijk, ergste vind ik op dit moment dat de dader ook overleden is en dat we nooit weten waarom dit gebeurt is als meneer geen dagboek heeft bijgehouden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef Crazy-M het volgende:
Marechausee is ook overleden.
Dodental inclusief dader: 7
Wow... Twee meer en ze zitten aan de schiphol-crashquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef Crazy-M het volgende:
Marechausee is ook overleden.
Dodental inclusief dader: 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |