Complex?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!!
Goeiemorgen allemaal.
Wie vind jij een leuke jongen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh komt die leuke jongen ook mee stappen de 7e auto_?.
we maken er gewoon een meeting vanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik laat je weten waar ik ben
[..]
Gelukkig
Nee dat ik je wou versieren. Oh is dat het complexfeest? Wat was het thema ook alweer? Complexfeesten zijn geen zak aan iig.. wij zijn er één keer geweest maar we waren ook net zo snel weer weg naarquote:
Oooo! Tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee dat ik je wou versieren. Oh is dat het complexfeest? Wat was het thema ook alweer? Complexfeesten zijn geen zak aan iig.. wij zijn er één keer geweest maar we waren ook net zo snel weer weg naarde Boekanier
.
Hij heeft alleen een vriendinnetje... (alles kan natuurlijk kapot), maar hij gaat (tot nu toe) mee!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vriendin van me is vrijgezel + die F. uit Breda is een leuke jongen?
Teringquote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik lig nog steeds in bed. Ik moet er écht uit, douchen omkleden tas pakken en vriendin van de trein halen om 14.00 uur. Maar ik heb geen zin om op te staan
. En ik had vannacht een mug. Like
? NIET NU AL
.
Sorry ik weet nog niet of ik tijd heb.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh komt die leuke jongen ook mee stappen de 7e auto_?.
Je komt gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik weet nog niet of ik tijd heb.
Stappen op donderdag is niet zo mijn ding aangezien ik op vrijdag weer om 7 uur uit m'n nest moet. Op zaterdag wel iig.quote:
Oei.. Dat kan zeer doen jaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef toma het volgende:
[..]
Stappen op donderdag is niet zo mijn ding aangezien ik op vrijdag weer om 7 uur uit m'n nest moet. Op zaterdag wel iig.
of jij mag komen moeten we nog over nadenkenquote:
omg, ziekquote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wat een dingen je toch leest op Twitter soms..
"Ik ken het adres van het blijf-van-mijn-lijf-huis waar mijn vrouw+kids zijn ondergedoken. Getipt voor wat euro's door een medewerker".
Wow... Dat is wel heel schandaligquote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wat een dingen je toch leest op Twitter soms..
"Ik ken het adres van het blijf-van-mijn-lijf-huis waar mijn vrouw+kids zijn ondergedoken. Getipt voor wat euro's door een medewerker".
Die heeft er wel aparte dingen op staan..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt schandalig.. die medewerker zouden ze gelijk moeten ontslaan. http://twitter.com/TweetGeheim.
Ohquote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha dat zijn allemaal verschillende personen hè, die anoniem iets insturen.
Als ik eerder was opgestaanhadik die opmerking willen plaatsenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik weet nog niet of ik tijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |